Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Ont i fogarna idag, knatat runt på köpcentra *ajajaj*
Usch, jag har också fått foglossningar nu, och det värsta är att det känns just inget på morgonen och förmiddagen, så jag glömmer alltid att sätta på mig det där gummibandet (inte för att det hjälper så mycket, men lite kanske...) och så inser jag framåt eftermiddagen att det hade nog inte varit så dumt att komma ihåg det... Men jag är glad ändå, vi har just kommit hem från en vecka i fjällen och skidåkning (längd) funkar faktiskt ganska bra ändå. Vilket har varit himla tur, det har varit helt underbara spår och så härligt att åka! Dessutom har min älskade bonusson (7 år) äntligen kommit på att det är roligt också, vilket innebär att vi slipper stanna och lirka var 20:e meter. Jippiii!
idolf
ok, jo det kan jag förstå att det är värt att ta lite sprutor!
Jag har ju också problem med foglossning, men faktiskt så har den senaste veckan varit väldigt mkt bättre än tidigare. Jag har inte ont hela tiden och det tar mkt längre tid innan det gör ont. Nästan så jag glömmer det ibland, förutom när man gör ngt dumt - tar ett lite större steg t.ex. Känns jätteskönt att det går tillbaka! Var hos BM i veckan och hon sa att det kan ofta bli så om man få problem tidigt, men att det sen ofta kommer tillbaka igen när magen är stor och tung. Så man får väl passa på att njuta nu...
bebek skrev 2009-02-22 18:53:53 följande:
Jag försökte komma ihåg att träna knip förra gången, det gick väl sådär... Även denna gång ligger det på min (precis som för ploppen) att-göra-lista...
Hur gör man knipövningen? Ja jag vet hur jag ska knipa, men ska man knipa 10 ggr åt gången, eller ska man knipa ett visst antal sekunder eller hur går de till? Kanske nåt man borde börja med 
Jag tror jag fick någon sorts papper från barnmorskan förra gången. Man skulle göra minst tio/dag och hålla 5-10 s/gång har jag för mig. Det blir dessutom besiktning på efterkontrollen och bannor om man inte skött sig.