Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Chanelll
Det tog 3 veckor för mitt beslut att komma. Och det kändes som en lång väntan. Särskilt med tanke på att jag redan är halvt handikappad på jobbet och gärna vill se slutet på att inte kunna jobba ordentligt.
Får hoppas det går bra för dig med!
Tack!
Är kundmottagare. Står och går hela dagarna. Många tunga lyft och tunga vagnar som ska förflyttas. Vad jobbar du själv med?
jag sprack också och blev sydd hade inte ont alls de två första dagarna kunde sitta och göra nr2 har mest ont i handen där jag haft en nål för dropp
äckelvarning...
jag tyckte det gjort ont sen när avslagen kom igång och blodet torkade fast och klibbade ihop. När jag skulle gå på toa gjorde det ont men om jag duschade med handdusch samtidigt så blev jag både ren och fick bort den mesta smärtan. Så handdusch är mitt hetaste tips
bebek skrev 2009-02-23 21:13:31 följande:
Alltså, jag förstår om man har ett jobb där det helt enkelt inte fungerar att jobba när man är gravid,av olika skäl. Men ni som ska gå hem snart, är ni inte rädda för att få det långsamt av att gå och vänta? Eller är det jag som har ett tråkigt liv?
dagdrömmare skrev 2009-02-23 22:00:54 följande: