Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Jo det var jobbigt att gå på toan de första dagarna. Jag blev klippt ganska mycket och sydd. Tog ett tag innan man vågade göra nr.2 för det gjorde så ont. Tog mej 3 veckor innan jag kunde sitta så jag fick amma liggande ibörjan. Tog 2 månader innan jag var så återställd att vi kunde ha sex igen.
Måste tillägga att jag var livrädd för att bli klippt/spricka o framför allt bli sydd, men när det hände var det enda jag brydde mej om att bebben kom ut. Allt annat var oviktigt.
var hos bm i dag. sf måttet är 26. så den har vuxit 6 cm på ca 4-5 veckor. blt 105/60.
Jag sprack ju väldigt mkt min första förlossning, var inte smärtfri på ett helt år. Men, andra ggn gick det bra, lite gamla skador sprack upp, men jag var jättenöjd med bara 7 stygn med jämfört över 30 första ggn (Dr slutade räkna efter 30, blev sydd över en timme).
Mina förlossningsberättelser ligger inne hos mig om ngn vill läsa, men min första var ju lite dramatisk. Andra gick jättebra! ![]()
Idag fick jag mitt beslut från FK om hp och har blivit beviljad hel hp. Vilken lättnad!