• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • kicki08

Njae... det vet jag inte. Men jag hade en mjuklift förra gången. Sittavagn och mjuklift till. Det kallas väl mjuklift när det är som en påse bara med hård botten typ? Eller är jag ute å cyklar nu?

• längtan09
    kicki08 skrev 2009-02-24 22:06:06 följande:
    Njae... det vet jag inte. Men jag hade en mjuklift förra gången. Sittavagn och mjuklift till. Det kallas väl mjuklift när det är som en påse bara med hård botten typ? Eller är jag ute å cyklar nu?
    Mjuklift är med hård botten och mjuka väggar. Hårdlift är allt hårt på. Som en tunnare citykorg typ :-P Så du har rätt
  • kicki08

Ja precis
    Förra gånge hade jag alltså sittvagn med mjuklift. Och det får bli en sån denna gången med.
    Tror det lutar åt en emmaljunga citycross eller Cerox. Dom verkar bra

• Katta86

Hej hopp! Har inte vart inne på några dagar nu..
    Så härligt nu när bebis lever rövare där inne i magen och min man har kännt det också!

Bebek skrev:

"men jag är faktiskt jädrans rädd för akut kejsarsnitt.... har deklarerat för karl att jag absolut inte vill sövas om det sker, min största rädsla är att bebisen ska fastna..
    [/citat]

Vart tänker du att bebisen ska fastna?

Och jag lovar dig att om dom på ca tio minuter tar beslut om att det blir akut snitt tills bebisen är ute så blir du sövd oavsett om du vill eller inte för då handlar det om barnets, eller ditt liv. Då har det inte tid med ryggmärgsbedövningar..

Om ni är rädda för förlossningscenarium ska ni inte läsa min förlossningsberättelse, ni andra är välkommna in i min blogg! =)

• skrattmaja

veronica, det med smycksekittet var mest ett skämt, ville liva upp dig för du kändes lite nere.... finsn massor på panduro etc....

ang vagn så har vi en emmaljunga city cross som jag säkert skrivit tidigare med city korg men skulle jag köpa ny vagn i dag så skulle det blir city cross (el motsvaraden vagn i brio el så) med en mjuklift för oftast kan man ju gör aom mjuklift till ngn form av åkpåse senare..
    men nu har vi en fin vagn så det blir "bara" nya lakan och vagndjur (vet  inte vad det kallas på ritkgit)

skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • Tickollina

Hej hopp
    Här är en som inte kunde sova längre...lika bra att gå upp då......Åh vad jag längtar till på måndag....Då flyttar vi äntligen till huset och vi slipper bo trångt =)

• Smulan87

gud vad roligt! :) de är så kul att flytta till nytt, när man har fått irodningn dvs ;> flytte i sig är bara jobbig ;>

Tickollina skrev 2009-02-25 08:04:05 följande:
    Hej hopp Här är en som inte kunde sova längre...lika bra att gå upp då......Åh vad jag längtar till på måndag....Då flyttar vi äntligen till huset och vi slipper bo trångt =)
    BF 11Juni 2009
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!