Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Angående vagnar har vi en bugga sedan tidigare, men nu måste vi skaffa syskonvagn. Får väl se vad vi hittar för billigt och bra som är begagnat. Har ännu inte bestämt vilken modell vi vill ha om vi fick välja... Tycker det är ännu svårare med syskonvagnar än vanliga. Och många olika bud vilken modell som är bäst.
Ja absolut!!
Jag har kollat på ett hus på blocket nu, sambon och jag ska nog kika på de, ligger en bit utanför här där vi bor, 250 000, 120 kvm, 5 rum, ALLT nyrenoverat!! svartkakel i hela köket och nya vitvaror, govlslingor i hela huset OMG! en dröm!! hoppas hoppas!!!!
Tickolina: Härligt!
Var det så att ni har byggt ert hus eller har ni köpt av någon? Vi har också husplaner, vi har en tomt som vi vill bygga på, men måste får vår lägenhet såld för att kunna ta ett nytt lån och börja bygga. Vi kommer att bo på hyra under tiden.
Marian Keyes böcker är väldigt lättlästa och underhållande. Kan bara hålla med LakeHill. Borde nog ta en sväng på bokrean jag med även om jag har en massa pocketar som bara ligger och väntar på att bli lästa..Har hamnat lite i skymundan nu när jag fokuserat mera på gravidböcker osv.
Barnvagnar är superskoj men väldigt individuellt. Vi har köpt en Brio Joy och tycker att den känns bra för våra behov. Lätt chassi, lättsvängd samt går ändock att ha på lite ojämnare underlag. Bra ställbara handtag också för våran olika kroppslängd.
Vi ska kanske titta på en Emmaljunga citycross på lördag. Modell 06 och den är svart och ljusblå. Såg jättefin ut. Knappt använd stod det. Det är en sittvagn med mjulklift till. Pluss regnskydd och sånt. 3000 kr ville dom ha för den.
Det stod såhär:
Emmaljunga City Cross,inklusive Quadrolift. marinblå/ljusblå.
Nyskick, använd endast som extravagn till ett barn. Inköpt 2006.
Vändbar sittdel, fullt liggläge, ställbart styre, luftningslucka i suffletten och 5 punktsbälte.
Quadroliften är en mjuklift med liggplatta i och när barnet blir större kan man ta ur ryggplattan och då blir den en åkpåse istället. Liften har hål för 5 punktsbältet.
Tillbehör som ingår: regnskydd och inbyggt myggnät.fotsack.
Vad tror ni om den?
Är det någon som har koll på om det finns någon affär med mammakläder i Västerås? Tänkte att ni från Köping kanske har lite koll på detta.. :)