Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
usch för sammandragningar
Har precis kommit tillbaka efter massage här på jobbet. Det var underbart skönt eftersom jag blir så trött i ryggen och stel i nacken av allt stillasittande jobb med hög stressfaktor.
Kan varmt rekommenderas att unna sig en massagestund.
bäbis m
Ja, visst är det underbart! Vi kan gå och få massage en gång i månaden till bekstnad av arbetsgivaren och det är verkligen guld värt! Lite svårt att ligga på bänken numera bara...
Jag blev överraskad för jag kunde fortfarande ligga på magen!? och utan att det kändes direkt konstigt också.
Vi får betala själva, 250 kr för 30 min, men det får det klart vara värt
Nu after work med jobbet. Hoppas på alkoholfriöl på stället vi går till...
skrattmaja
Vad skönt att avhandlingen är klar. Nu återstår "bara" att försvara den med...
Men det kommer säkert gå bra!
Åh... låter inte helt fel med en spakur. Jag känner mig så sliten just nu! Och då har det bara gått knappt 2 månader sen jag hade semester sist (jul)... Undrar om det är vädret eller grav som orsakar detta.
jag menade citykorg
babek
haha... så känner jag med. magen följer medelkurvan, men ändå kommenterar alla hela tiden "vad stor mage du fått" och "är det tvillingar"... visst är magen betydligt mkt större nu än första grav och jag chockas själv när jag ser den. det är ju så långt kvar! och magen har börjat besvära mig när jag sitter ner, får ett jobbigt tryck mot bröstet. och det är 3 månader kvar... hjälp!
Jag börjar också känna mig stor nu, har inget minne av att jag blev så stor så fort... har ju 4 månader kvar! Nu börjar det spänna och trycka på, känns som att jag har en överpumpad basketboll i magen. Lite halsbränna har jag fått också, men inte så farligt än. Minns att jag hade enorma besvär av det förra graviditeten.
Men annars mår jag bara fint, riktigt toppen faktiskt. Glömmer av att jag är gravid emellanåt