• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • längtan09
    Tickollina skrev 2009-02-25 21:49:58 följande:
    längtan09: Vi har även en annan sak gemensamt...yrkesvalet.....vilka årskurser vill du undervisa i?
    haha oj då Jag vill helst vara i mellanstadiet (fast så får man ju inte säga längre :-P). Fast jag vet inte eftersom jag bara läst i en termin och bara testat på 4-6:an, men det barkar ditåt :-P Vilka årskurser undervisar du i?
  • Tickollina
    längtan09 skrev 2009-02-25 22:03:40 följande:
    haha oj då Jag vill helst vara i mellanstadiet (fast så får man ju inte säga längre :-P). Fast jag vet inte eftersom jag bara läst i en termin och bara testat på 4-6:an, men det barkar ditåt :-P Vilka årskurser undervisar du i?
    Jag undervisar i årskurserna 7-9 i ämnena ma/no
  • längtan09
    Tickollina skrev 2009-02-25 22:24:05 följande:
    Jag undervisar i årskurserna 7-9 i ämnena ma/no
    Okej Skulle aldrig klara av elever i den åldern, kaxiga och grejjer I 4-6 vill dem fortfarande lära sig lite. Det ultimata är nog ändå att undervisa i första klass då alla är jättespända och tycker varje dag är underbar Nyhetens behag eller vad man säger
  • Tickollina

Längtan: De är goa i årskurs 7-9 oxå...framför allt när man följer dem alla tre åren. Däremot är det trixigt att komma in i en 9:a bara

• bebek
    skrattmaja: Jag känner mig jättenöjd med mitt val, känns som en robust vagn i lite mindre o lättare format:) och jag har provkört miljoner modeller känns det som! men det slutgiltliga valet är ju mest personlig smak av vad man vill ha för sorts vagn, men de flesta som haft emmaljunga verkar bara ha gott att säga om den! vad har du för färg på din? :P

katta86: men hallå, jag jobba ju helg o måndag, tisdag:P du matcha in fel dag;)
    du måste ju komma när jag o rifat jobbar, då äre absoluttop ju! haha

vaknar också på nätterna av sparkar! speciellt om jag råkat lägga mig på mage!
    och så ungefär 3-4 gånger för att kissa. Jag antar att sömnen inte blir bättre ju längre tid det går!

ohh jag längtar så tills jag får ut o promenera med bäbisen o vagnen! en rask skön solpromenad som avslutas med en piggilin! Var och kika på lite övriga möbler idag också, och känner för första gången att jag vill ställa ordning alla bebisgrejer! Börja handla o montera o vika bebiskläder i nya byrån o göra fint runt skötbordet osv:)

Hur länge använder man en babysitter?
  • längtan09
    Tickollina skrev 2009-02-25 22:51:17 följande:
    Längtan: De är goa i årskurs 7-9 oxå...framför allt när man följer dem alla tre åren. Däremot är det trixigt att komma in i en 9:a bara
    Hehe okej, ja det är väl olika för olika personer, vet dock att jag själv var som kaxigast i 7-9 och gymnasiet
  • LakeHill

Angående magliggande: Har inte funkat för mej på länge. Jag ligger på sidan när jag är på massage. Sista vackorna i förra grav fick jag sitta och luta mej fram¨t på massagen.

• skrattmaja

bebek, sporttrekk på citykorgen och ruby red på sittdelen..finsn bidler tidigare i tråden och även i mitt galleri under bebissaker Pyret (kan vara så att ni inte kommer in för jag har lagt att endast personer i min adressbok får tillgång till bilder hojta om jag har missat ngn!)

skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • tekannan

LakeHill skrev 2009-02-26 10:36:22 följande:

Angående magliggande: Har inte funkat för mej på länge. Jag ligger på sidan när jag är på massage. Sista vackorna i förra grav fick jag sitta och luta mej fram¨t på massagen.
    Ja, jag sitter på en pall och hänger över bänken. Tänkte inte på att man kanske kunde ligga på sidan, men det fungerar bra så här med.
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!