Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
WOW! En sån fin Crescent för det priset!!! Vilket fynd! ![]()
Smulan87: kollade på dina magbilder oxå, ja du har en ganska rejäl kula
Jag har inte riktigt så stor mage som du hade i v24. Men fin bebismage har du
hah a^^ tack!
usch jag blir så ledsen när man lägger ut sitt liv på bdb ..en idiot idag som hade kommenterat två bilder med min mage på att "ta bort sånna bilder" och på den ena magbilden hade jag rubriken "snart vecka 25" så hade han skivit oj vad synd! hade bara lust att leta upp honom och vrida nacken av honom................
Bebek: Ja men då stämde det som jag hört att man inte ska bada för varmt.
Smulan 87: Jag har också svårt att andas ibland, särskilt efter att jag ätit, det är som om livmodern trycker uppåt.
Vad är det för idiot, det är väl ingen som tvingar honom/henne att titta på dina magbilder. Tråkigt med såna kommentarer.
haha ^^ jag gillar den, dock har bristningarna ökat markant nu i ett par dagar! haha smällar man får ta ;>
bdb= bilddagboken.. kolla på min press så ser du
ja asså endel idioter borde tänka lite längre, man säger inte så till någon!
och ja, jag emnar,.. han behöver inte skriva något om han inte nu tycke rom gravid magar :P bara omogna småglin som inte vet något.
bebek: kan inte hålla med dig om att den är så stor.
Smulan87: Din mage är superfin! Trist att du råkat ut för en sådan omogen lite skit på bdb. Jag skulle också vilja vrida nacken av honom
.
För övrigt det här med magar. Skitsamma om de är stora eller små, vi är alla skapta olika, alla har sin livmoder på sitt sätt. Magar är magar oavsett form, storlek och utseende, punkt slut!!