• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • skrattmaja
    tekannan skrev 2009-02-25 17:59:56 följande:
    skrattmaja Vad skönt att avhandlingen är klar. Nu återstår "bara" att försvara den med... Men det kommer säkert gå bra! Åh... låter inte helt fel med en spakur. Jag känner mig så sliten just nu! Och då har det bara gått knappt 2 månader sen jag hade semester sist (jul)... Undrar om det är vädret eller grav som orsakar detta.
    tyvärr är jag inte riktigtt där ännu har ett par veckor kvar innan jag kan andas ut!!! och då ska jag ha ett par slappardagar o det var då jag tänkte lyxa till med mig en behandling
    försvaret är jag inte alls orolig för, ser verkligen fram emot det faktiskt för jag tycker personen som ska vara opponent är en mkt vettig och kunnig forskare så det ska bli intressant att få diskutera med honom om bara mina saker!!!

bebek, jag är supernöjd med citycrossen och även citykorgen, det finns bra bärhandtag på citykorgen också så man kan bära med sig den och det fugnerade bra med bebis i också, det blev inte för tungt eller vingligt! det var av den anledningen vi valde bort liften förra gången, att den såg varm ut och det var ju bra att vi gjorde så för sommaren 06 var ju inte direkt sval..... fungerde bra med det justerbara handtaet det skiljer en del mellan makens o min längd men båda var nöjda. Maken ville ha citykorg för den kommer upp lite mer och han kände som om han fick dubbla sig så mkt för att titta till i mjuklift..vi provkörde ordenligt innan vi köpte vagn... jag ville verkligen ha en emmljunga för min gamla dockvagn är av det märket och har alltid velat ha en sån på rikgit också... så jag måste ärligt erkänna att det var endast mellan de oliak emmaljunga modellerna vi valde!!
    skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • tekannan

babek
    halsbränna har jag, men inte så farligt mkt ändå. sparkarna mot revbenen har jag dock sluppit än så länge, det är mest sparkar neråt. tack och lov!

idolf
    överpumpad baksedboll... Ja, faktiskt känns det så.

skrattmaja
    vad skönt att du fått en bra opponent! när är den stora dagen? önskar dig lycka till!

• MissMurrig

Har en sådan snäll unge som har värsta partyt i magen på natten när jag sover. Ligger jag på sidan börjar han sparka i sidan, så det nästan kittlar eller gör ont... ligger jag på rygg blir det tungt efter ett tag, och lillen gör kullerbyttor hela tiden... Men det är gulligt!! Jag är bara trött och inte utsövd någon dag...

• Tickollina

Nu vet jag inte vem som frågade vad......Angående om vi har byggt hus eller köpt ett så har vi köpt ett litet tegelhus i ett barnvänligt område.

Vad jag har för planer för barnrummet? Ja du...just nu är det mest lsa planer....vill gärna ha något väggord, men allt jag har hittat är i singular...vi behöver ju som sagt något i plural =) men det är kul att planera och titta på fina saker =)

Nu är jag helt slut, har varit i Karlstad hela dagen......kom hem för en timme sedan....körde i mörker och dimma....ingen hit....var så glad när jag kom hem.

• längtan09
    Tickollina skrev 2009-02-25 21:23:00 följande:
    Nu vet jag inte vem som frågade vad......Angående om vi har byggt hus eller köpt ett så har vi köpt ett litet tegelhus i ett barnvänligt område. Vad jag har för planer för barnrummet? Ja du...just nu är det mest lsa planer....vill gärna ha något väggord, men allt jag har hittat är i singular...vi behöver ju som sagt något i plural =) men det är kul att planera och titta på fina saker =) Nu är jag helt slut, har varit i Karlstad hela dagen......kom hem för en timme sedan....körde i mörker och dimma....ingen hit....var så glad när jag kom hem.
    unikdekor.se tror jag hemsidan hette kan du göra egna väggord
  • Tickollina
    längtan09 skrev 2009-02-25 21:28:06 följande:
    unikdekor.se tror jag hemsidan hette kan du göra egna väggord
    tack för tipset!
  • längtan09
    Tickollina skrev 2009-02-25 21:37:03 följande:
    tack för tipset!
    Det är lugnt. Vill själv ha väggord, men jag ändrade mig och ska ha lite tavlor och så istället. Vid fotändan av spjälsängen ska det vara en skyddsängel tror jag Du bor i Karlskoga va? Har för mig att jag läst det på din sida. Jag bor i skoghall, så det är ju samma län iaf
  • Tickollina
    längtan09 skrev 2009-02-25 21:43:21 följande:
    Det är lugnt. Vill själv ha väggord, men jag ändrade mig och ska ha lite tavlor och så istället. Vid fotändan av spjälsängen ska det vara en skyddsängel tror jag Du bor i Karlskoga va? Har för mig att jag läst det på din sida. Jag bor i skoghall, så det är ju samma län iaf
    Japp jag bor i Karlskoga....men kommer i från Karlstad....så när det går för fort så säger jag fortfarande att jag bor i karlstad =)
  • Tickollina

längtan09: Vi har även en annan sak gemensamt...yrkesvalet.....vilka årskurser vill du undervisa i?

• Katta86

Bebek: Var inne och åt hos er idag! Hade hoppats på att få se en mage men fick besviket gå därifrån!

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!