Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
babek
halsbränna har jag, men inte så farligt mkt ändå. sparkarna mot revbenen har jag dock sluppit än så länge, det är mest sparkar neråt. tack och lov!
idolf
överpumpad baksedboll...
Ja, faktiskt känns det så.
skrattmaja
vad skönt att du fått en bra opponent! när är den stora dagen? önskar dig lycka till!
Har en sådan snäll unge som har värsta partyt i magen på natten när jag sover. Ligger jag på sidan börjar han sparka i sidan, så det nästan kittlar eller gör ont... ligger jag på rygg blir det tungt efter ett tag, och lillen gör kullerbyttor hela tiden... Men det är gulligt!! Jag är bara trött och inte utsövd någon dag...
Nu vet jag inte vem som frågade vad......Angående om vi har byggt hus eller köpt ett så har vi köpt ett litet tegelhus i ett barnvänligt område.
Vad jag har för planer för barnrummet? Ja du...just nu är det mest lsa planer....vill gärna ha något väggord, men allt jag har hittat är i singular...vi behöver ju som sagt något i plural =) men det är kul att planera och titta på fina saker =)
Nu är jag helt slut, har varit i Karlstad hela dagen......kom hem för en timme sedan....körde i mörker och dimma....ingen hit....var så glad när jag kom hem.
längtan09: Vi har även en annan sak gemensamt...yrkesvalet.....vilka årskurser vill du undervisa i?
Bebek: Var inne och åt hos er idag! Hade hoppats på att få se en mage men fick besviket gå därifrån!