Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
den växer ju den med ;> haha! nice pyjamas ;>
aha, oj, jag trodde att det var bakterierisken som var störst problem vid bubbelpool. Har läst någonstans att de som äger ett privat bubbelpool gärna kan använda det för massagefunktion. Inte för att jag har så tur men ändå. Men tanken med det du skriver bebek känns inte helt dum iof.
Hej! Har följt tråden ett bra tag, men inte skrivit förän nu
.
Det där med bubbelpool verkar vara olika beroende på vem man frågar. Som jag fårstått det är det ok så länge som man vet att det är rent och man inte sitter med en stråle rätt i korsryggen för det kan sätta igång förlossningsarbetet. Så jag badar glatt bubbelpool en gång i veckan.
Ja de har de ![]()
Jag har också börjat få kramp/sendrag i vaderna, minns att jag hade massor av det förra gången. Så fort jag sträcker på mig det minsta så är det kört... jag som älskar att sträcka ut mig i sängen på morgonen *suck*
Idag upptäckte jag att det börjat läcka från brösten *suck igen*
Ikväll ska jag och maken gå på bio, sonen är hos mormor och morfar, det ser jag fram emot.
hon sa något om att barnet inte tycker om ljudet och att vibrationerna det kan göra sammandragningarna värre och i värsta fall sätta igång en förlossning.
Att bada i vanligt badkar eller badhus var dock ingen fara.
Hon berättade detta när jag var i v. 10, och mitt minne har blivit lite snurrigt, men ska fråga bm igen, eller så kanske den som ska dit tidigare än jag fråga? (ska dit 16 mars)
Men hon lät väldigt tydlig med att jag inte skulle bubbla eller sitta i massagestol iaf..
om du kollar på din graviditetskalnder så står de i "vecka 26" att det är vanligt med kramp i vaderna, ^^