• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • LakeHill
    Smulan87 skrev 2009-03-02 09:48:01 följande:
    Jag HATAR den nya FL, jag ha rendå 100/100 bedband men ENDÅ segar skiten som fan! fattar nada, allt är invecklat oh INTE tilldragande :(
    Tycker också att nya FL är segare. Även jag har vädigt bra bredbandsuppkoppling.
  • Smulan87

Man blir så sur lixsom >.<
    BTW, var hittar jag min adressbok nu? för jag har fan letat så jag håller på att gå i bitar!

LakeHill skrev 2009-03-02 10:16:26 följande:
    Tycker också att nya FL är segare. Även jag har vädigt bra bredbandsuppkoppling.
    BF 11Juni 2009
  • bebek

FL  är supersegt, och så hittar man ju ingenting! tyckte ju det bra som det var, skrev fel gästböcker och svara på fel meddelanden redan då..:)

tror jga kände bebisen hicka igår kväll! (eller är det för tidigt att känna sådant?) det studsa liksom ite i magen med jämna mellanrum, kändes både knasigt o roligt.

• Pian80
    bebek skrev 2009-03-02 10:32:14 följande:
    FL  är supersegt, och så hittar man ju ingenting! tyckte ju det bra som det var, skrev fel gästböcker och svara på fel meddelanden redan då..:)tror jga kände bebisen hicka igår kväll! (eller är det för tidigt att känna sådant?) det studsa liksom ite i magen med jämna mellanrum, kändes både knasigt o roligt.
    Jag tror att det var bebisen som hickade så du kände! Jag känner också det ibland och det är mysigt men skumt, precis som med allt annat . Läste någonstans att man kan känna det efter v 23 (fast det är ju som vanligt relativt).
  • frukarlssonn
    Svar på #1523
    bebek: det var troligtvis lill*n som hickade Som föregående skrev så kan man redan känna det i v23. Jag tror jag känt lite oxå, för som du skriver så kommer det sån där rytmisk dunk emellanåt som känns lite annorluna än sparkar, långt inne i magen nånstans.

Åååh vilken kramp i vaderna jag får på nätterna. Inatt fick jag svinont, Men som tur va gick de över snabbt.

Så det är inte bara min dator som är så seg? Eller ja nu sitter jag vid föräldrarnas dator, men jag tänkte att de kanske va nåt med bredbandet... Skitsegt verkligen, nä då vill jag hellre ha gamla fl. Tyckte den va bra, hade dugit för mig
  • ModernaModern

Har varit hos MB idag, allt vara bra och bebisen där inne levde rulle*ler*
    Kul att äntligen få höra hjärtat!

• frukarlssonn
    ModernaModern skrev 2009-03-02 12:04:42 följande:
    Har varit hos MB idag, allt vara bra och bebisen där inne levde rulle*ler*Kul att äntligen få höra hjärtat!
    Va härligt!!

Va f-n nu kan jag inte logga ur heller!! Gjorde det förut efter många om o men när jag äntligen hittade utloggningen, men nu när jag skulle gå tillbaka till fl så va jag inloggad??! Fst jag VET att jag logga ur!
  • bäbis m

Hm det nya FL är lika seeegt och irriterande som mitt tarmsystem

Senaste veckan har mina tarmar verkligen tagit semester och jag är superöm i magen. Är det någon som har tips för att sätta fart på systemet? Listar upp vad jag brukar göra så kan ni se om ni har något nytt utöver vad jag redan gör. Tusen tack på förhand!

*regelbunden motion (ca 3-4 ggr i veckan).
    *dricker mycket vatten.
    *äter mycket frukt (ca 3 om dagen).
    *äter katrinplommonpuré ibland.
    *äter inga järntabletter.

Har ni något tips om vad som fungerar/fungerat för er eller nåt ni läst/hört om så är jag öppen för alla råd. :-O

• LakeHill
    FL  är supersegt, och så hittar man ju ingenting! tyckte ju det bra som det var, skrev fel gästböcker och svara på fel meddelanden redan då..:)tror jga kände bebisen hicka igår kväll! (eller är det för tidigt att känna sådant?) det studsa liksom ite i magen med jämna mellanrum, kändes både knasigt o roligt.
    Det är säkert bebben som hickar. I förra grav kände jag av det väldigt tidigt fast minns inte i vilken vecka. Då hade bebis hicka minst en gång om dagen. Denna gång har jag inte känt av någon hicka ännu.
  • LakeHill
    Det är säkert bebben som hickar. I förra grav kände jag av det väldigt tidigt fast minns inte i vilken vecka. Då hade bebis hicka minst en gång om dagen. Denna gång har jag inte känt av någon hicka ännu.
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!