• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • bebek
    hyperballad skrev 2009-03-01 21:44:06 följande:
    nu sista veckan har det rört sig massor här, det rä så att det verkligen syns massor utanpå också. hahamen så är det v28 på tisdag... så det var på tiden
    vilken vacker ny pressbild du har, du måste vara beräknad nästan exakt en vecka innan mig då, 1 juni? eller har jag frågat det redan?
  • hyperballad
    Svar på #1511
    bebek skrev 2009-03-01 22:07:47 följande:
    vilken vacker ny pressbild du har, du måste vara beräknad nästan exakt en vecka innan mig då, 1 juni? eller har jag frågat det redan?
    tack så mycket - det syns rejält nu!
    vet inte om du frågat det, men det är den 1 juni som gäller...
    ja plus minus någon vecka då... känns bäst att vara inställd på det...
  • hyperballad
    Svar på #1513
    Katta86 skrev 2009-03-01 22:28:04 följande:
    Vill ni höra lite om min knasiga dag? www.familjeliv.se/Forum-3-28/m41968078.html Jag undrar hur folk är funtade egentligen?!
    helt sjukt ju, man hoppas att det inte finns fler sådana människor!
    en pojke på 1½ är naturligtvis inte lika införstådd som en 5åring om vad man får o inte får. så inget konstigt där alls.
    blir arg av att bara tänka på det. usch vilken mamma hon var, eller usch vilken människa menar jag!
  • Jackass
    Svar på #1513
    Katta86 skrev 2009-03-01 22:28:04 följande:
    Vill ni höra lite om min knasiga dag? www.familjeliv.se/Forum-3-28/m41968078.html Jag undrar hur folk är funtade egentligen?!
    Ja jösses, det finns då folk som verkligen saknar både en och annan skruv.
    (¯`°?.¸ ღ♥ My - min ögonsten och mitt allt + BF 090612 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • frukarlssonn

Katta86: vilken fruktansvärd människa du mötte på. Måste ju va nåt allvarligt fel på henne!!! Man beter sig inte på det sättet som hon gjorde!

• ModernaModern

Oh vad konstigt det känns när de gjort om sidan...

Min mage bara växer och växer, ibland undrar jag själv om det finns två där inne TROTS att jag gjrot UL 2 gånger och vet att där bara bor en...
    2 jackor har gått sönder då jag försökt knäppa dem*hehe*...hur kommer man att se ut i juni?

• kicki08

Katta86: Å herregud!1 Jag vet inte om jag skulle kunnat hålla mig från att klappa till kärringen. Fy fasen va arg jag skulle blivit! Hur fasen kan man få bete sig på det sättet.
    AHHHH idiot människor!

• Smulan87

Jag HATAR den nya FL, jag ha rendå 100/100 bedband men ENDÅ segar skiten som fan! fattar nada, allt är invecklat oh INTE tilldragande :(

BF 11Juni 2009
  • LakeHill
    izzie78 skrev 2009-03-01 20:29:06 följande:
    Hej...Har inte skrivit på ett bra tag, haft fullt upp med allt annat runt omkring Hoppas allt är bra med alla, mammor OCH bebisar =)Har en liten undran, hur mkt rör sig er bebis därinne?Jag har gått in i v25 och vissa dagar känner jag av henne mycket, och vissa dagar knappt nånting...Läste nånstans att efter v26 ska man vara uppmärksam på hur mkt den rör sig, och det stod, citerar, " Om barnet rör sig mindre än 10ggr på 2 timmar är det onormalt" ?? Hmm... Har starkt för mig, när jag väntade min första att min bm sa att man ska känna barnet 14ggr per dygn el dag.. Jaja, ska till bm på Tisdag, så får fråga då!Men hade varit intressant att höra hur era små underverk beter sig.Sen får man ju naturligtvis tänka att alla bebisar är olika individer och har alla olika mönster =)Ha det fint!
    Jag känner ganska mycket av bebis varje dag, lite hela tiden, mest när jag ligger/sitter stilla. Känns onödigt att räkna gångerna tycker jag. Om man inte skullekänna något på hela dagen skulle jag nog kolla upp det. Är i vecka 26.
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!