Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Aaaah bebben kom åt kissblåsan på nåt sätt. Obehagligt va de
Får nog tömma mig nu innan jag kissar på mig hehe
Åh, skoj. Ska ni till Crocus och Anders Selbing alltså? Vad spännande! Hoppas att ni får lika bra bemötande som vi fick. Har väldigt svårt att tro nåt annat
Lycka till!
Jag ska få ett eget kontor på jobbet!!! Underbart nu när jag sitter och skriver så mycket. Ska faktiskt undersöka det där med ståbord också för som du säger skrattmaja så mår inte kroppen bra av att sitta dagarna i ända. För mig är det en befrielse att få gå. Inser från allas olika arbetssituationer att allting som blir för långvarigt är en belastning oavsett om det är sittandes eller ståendes..
Ta det lite lugnt Tickollina så att du inte bär och donar FÖR mycket. Tänk på att du har några månader på dig
Åh, jag längtar till slutet på maj nu. Vår, slut på jobbstress och snart en bäbis! Wieee
låg nyss på sidan o kolla på tv, satte mig upp och märkte hur sambon stirra på mitt bröst och flina, tittar ner och ser en stor blöt fläck! jahapp så här ska det va närmsta året då!
bebek: haha, ja det är sådär det kommer vara det närmsta året. Det drygaste är när man vaknar på natten eller morgonen och det är alldeles blött och kladdigt i sängen av bröstmjölk... Mindre kul.
Min sambo har aldrig varit en bröstkille sådär direkt. Han gillar rumpor. Men nu har han börjat fatta mer intresse för tuttisarna sen dom växt två storlekar. haha
Typiskt killar.
Ny bild i galleriet på magen föresten
Nu händer de grejjer
Fast det är mysko... jag tycker magen KÄNNS större än vad den ser ut på bilderna... Hmm....
Weledas inlägg säger jag bara!
De samlar upp MKT mjölk och jag hade massor med Lillan. Skönt att vakna med blöta inlägg istället för genomblöt säng!
Finns på Babyland o är lite dyrare men skönt med torra kläder/säng.
Jag hade oxå inlägg sist. Men det rann igenom när lillen började sova lite längre och brösten blev sprängfyllda innan jag fick amma.
Weleda.. hmm. Dom ska jag prova sen
Bra tips
Tror jag hade nå sånna där billiga bara man kan köpa i storpack.
kicki08,
De billiga funkar väl ok dagtid men nattetid är Weledas oslagbara. De är större, smidigare, bättre tejpfästen, plus då att de suger upp jättemkt mer mjölk.
Jo det är lite man måste inhandla. Måste hitta nån bra ammningsbh oxå. Har kollat på 4mom men tycker dom är så dyra... Är dom så dyra nuförtiden?
Jag körde bara stödtop från Apoteket för 99 kr (liknar en sportbh), funkade sk*tbra tycker jag
Amningsbh är så himla obekvämt!