Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Har ni vågat köpa amningsbh redan alltså? Jag trodde att det var möjligt först efter förlossningen eftersom brösten kan ändras så mycket. En stödtopp borde iof vara lättare eftersom den inte är lika storleksspecifik..Vad skönt det är att ha några som varit med på banan förut här i tråden som kan komma med praktiska tips!
Appropå bröst. Fick höra av en killkompis förra veckan att jag inte växt så mycket över magen men att brösten växt desto mera. Lite genant att höra även om det är en god vän kände jag :-O
Mina bröst växte 2 storlekar när mjölken kom, så om man verkligen vill köpa bh innan så är 2 kupor+ din nuvarande stl att rekommendera. Men köp bara 1 isåfall, det är jättesvårt!
Jag rek som sagt stödtoppen, så har man ngt tills man vet vilken stl man har sen. Man är inte så sugen på bygelbh heller när man har mjölkstinna tuttar, man kan få stockning.
jag har också tänkt man kanske skulle ha med sig en amningsbh till bb?
brukar inte vissa modeller vara anpassade efter din normala bh storlek du har innan? eller jag kanske har drömt. Har hört att man ska ta med sig ett babylakan också, sjukhusets tvättmedel är ofta så starka att bebisen får så röda kunder av att ligga på det.
Vilken liten söt bulle du har kicki08!:D
Men herregud! Jag hoppas verkligen inte mina tuttisar tänker växa 2 storlekar TILL när mjölken har kommit! Då kommer jag ramla frammåt. HAHA
bebek: tack
meen, man kan ju säga att det kompenserar magen som försvinner?, inte ska man känna sig lättare o mindre direkt heller!
Jag vill helst inte ha större bröst heller tack, det lixom räcker nu
.
Bebek: Jag får ofta som "hugg" i magen när jag stiger upp, kanske när jag gör det för snabbt. Bara att sätta sej ned igen, vänta en stund o sedan försöka stiga upp i lugnare tempo.
Kicki08: Kloka ord angående separation.
Bebek: Håller med dej, det finns tyvärr kvinnor som är mycket elaka och utnyttjar barnens beroende-situation till dem. I värsta fall kan det vara detta som leder till att pappan säger upp bekantskapen med både ex-fru och barn för att han inte orkar kämpa hur länge som hellst utan någon respons. Varje gång man får ett nej av sina barn när man söker kontakt är ju väldigt plågsamt, så till slut kan det kännas så att man är tvungen att låta bli att tänka på dem för att orka leva och gå vidare med sitt liv.