Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
nej man får snällt vänta, fasst man kan bli omkopplad efter en kvart om man vill, t.ex till rådgivningen som ber en ringa sin vårdcentral, så får man börja om.. :) så kan ju de be en ringa västerås som säger att nej, det är ett ärende för köping som ber en ringa mvc som ber en ta kontakt med en läkare.
Inte så konstigt att jag aldrig har varit sjukskriven under min arbetarkarriär...
har lyckats vaccinera mig en gång för några år sen, det är väl det..
Kom precis fram. och då.
" jaaadu.. jag ska kolla om vi har några tider.... -vänta en kvart- joo jag har ju en tid på onsdag, men den får jag ju egentligen inte boka in, det är ju en akutttid så om du kan ringa igen senare i veckan? " -DOH- nej absolut inte, ge mig tiden.. på onsdag är det säkerligen akut.
Fast samtidigt kan man ju tycka lite synd om dem, de är ju väldigt underbemannade och nu ska det sparas mer. Kan lika gärna lägga ner hela sjukvården och lägga alla skattepengar på typ saab och volvo direkt...
hrm, ursäkta min ironiska ton, men tålamodet är inte som förr känner jag:D
Ska ut o ta en promenad, är ju faktiskt en liten gnutta sol idag, och massa snö.
näe hos oss var alla akuttiderna slut så jag fick en imorgon men det var en vanlig o inte en akut. haha
vad är skillnaden dock?
är det inte något så när akut om du ringer din vårdcentral liksom. är det livshotande akut så beger man ju sig till akuten men annars är det ju vårdcentralen o då är det ju fortfarande akut.
hmm
näe nu blev det förvirrat
ha en trevlig promenad i solen bebek!