• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • frukarlssonn
    Kkarin skrev 2009-03-09 18:25:07 följande:
    Jag använde epilatorn i mina armhålor idag, och då övade jag avslappningövningar.
    Den ska jag köra ikväll, kanske inte va nån dum idé. Ska testa det med
  • 3barnsmor35
    Svar på #1798
    Kul att ni är med mig på det här med dyktekniken, det funkade fantastiskt bra mentalt.
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • hyperballad
    Svar på #1802
    3barnsmor35 skrev 2009-03-09 19:08:52 följande:
    Kul att ni är med mig på det här med dyktekniken, det funkade fantastiskt bra mentalt.
    jo det låter kanon!

om bebisen kommer när den ska *knappast troligt* så är det dags den 1 juni så då ligger jag pyrt till haha
    känns inte som att jag ska logga in o berätta hur det gick för det lugnar nog ingen?!
  • 3barnsmor35
    Svar på #1800
    Epilator i armhålan???? Ajjje....varför gör man sånt? *galet*
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • bebek

uff epilator i armhålan... ja då jävlar måste man ha självbehärskning!! haha, det är nog inget jag skulle våga mig på{#lang_emotions_tomte}

ja, tack så mkt för tipset om dykteknik mama bean!

har precis vräkt i mig en  katrong blåbär och två lådor vindruvor, det borde stå någon varningstext på dem!... men gott var det och som tur är så är jag själv hemma.. haha

• hyperballad

min halsbrännar har kommit tillbaka som ett brev på posten...
    eller hur säger man nu
    några bra tips förutom mineralvatten???
    (äter även gaviskon stup i ett tycker jag men jag tänkte på något som inte är medicinskt)

• 3barnsmor35

Jag käkar själv Omeprazol för inget annat hjälper, så nej - ngt icke-medicinskt vet jag inte.

• frukarlssonn
    3barnsmor35 skrev 2009-03-09 20:11:24 följande:
    Epilator i armhålan???? Ajjje....varför gör man sånt? *galet*
    För att det är så skööönt Nä skämt o sido, håret växer ut mkt långsammare Nu har jag gjort det, upplevde faktiskt att det inte gjorde riktigt lika ont Men det gjorde grymt ont första gången jag rakade mig me den men man vänjer sig! Det finns de som rakar bikinilinjen med den, eller hela rubbet t.o.m men det håller jag definitivt mig ifrån. Jag håller mig till rakhyvlen där
  • hyperballad
    Svar på #1808
    3barnsmor35 skrev 2009-03-09 20:27:24 följande:
    Jag käkar själv Omeprazol för inget annat hjälper, så nej - ngt icke-medicinskt vet jag inte.
    tänkte att någon kanske satt inne med husmorstips
    men jag får väl fortsätta med gaviskon... de smakar ju gott iaf. får låtsas att det är godis hihi
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!