Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
tekanna hur länkar man sådär? har en sådan fin gravidbild jag vill visa
babek, när du lagt upp bilden i ditt galleri så kan du cklicka under bilden på URL och där är länken som du kopierar och lägger in här.
tack förresten!
ja, visst är det skoj att följa magarnas utveckling, jag jämför min mage med förra grav också och det är skoj att se skillnaden på första och andra barnet.
men om du kommer hit och stryker lite till mig så bjuder jag på nybakat sen...
Tekannan80: OJ vilken jättefin gravidmage
Önskar min mage va sådär fin.... en annan har ju bristningar överallt. Sen känns det som att fettet väller över på låren och att arslet dallrar när man går
jag har oxå fått såhär jättesug efter att baka. Funderar oxå på att baka lite bullar och sånna små frallor
SÅ gott mä nybakt
Haha! man lär sig något nytt varje dag! kolla är den inte underbar?
www.familjeliv.se/hem/bebek/gallery/php1ayjar.jpg
takannan låter som en deal, tuta högt tre gånger när fikat är klart! har mjölk i mitt kaffe, inge socker. Te - utan mjölk o socker.
Vi har en bra bit till sjukhuset tyvärr. Jag har vart lite i valet och kvalet om jag ska föda på Borås lasarett el Östra i Gbg, men kom fram till att Östra tar kortast tid att åka till om det skulle bli bråttom då vi har motorvägen dit.
Suck nu ska man jobba i åtta dagar igen... Så tråkigt för nu väntar man bara på att få gå hem den 15 april om allt går som det ska med hp.
kicki08
Tack! Alla gravidmagar är vackra! Med som utan bristningar... Jag har också bristningar, utifrån naveln (men det syns inte på den bilden).
babek
Oj, vilken fin bild!! Har du tagit den i studio?
men! Det är ju inte jag! haha, ville bara visa den för jag tyckte den var så fin!
Jag ska fota i ca v.30 och då hade jag tänkt mig någåt sådant där..
Och bristningar, feta lår o allt vad det heter så kan man dölja mycket med ljus och vita tygskynken så det blir väldigt vackert. seipia eller svartvit är ju även det mer smickrande än färg. Låt inte lite bristningar hindra er, ofta gör ljus o bildspråk så mycket. Det är ju en känsla man vill fånga:) Tror det är ett fint sätt att minnas sin grav på gamla dar.
Har fler vackra bildförslag för dem som vill se.
babek
ja, visa gärna fler.. jag är som sagt också sugen på att att ta bilder, men får inte tummarna loss.
www.familjeliv.se/hem/bebek/gallery/phpkofv6i.jpg
http://www.familjeliv.se/hem/bebek/gallery/php4vdoux.jpg
OH nu damp ett brev ner i brevlådan, jag blev beviljad hel hp från 8 april - 27 maj!
oj vad skönt
Jag skulle oxå jättegärna vilja ta en sån fin gravidbild. Gärna med sambon med oxå och i svartvitt.
Nån som vet ungefär hur mycket det kostar?