• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • bebek
    Marinero skrev 2009-03-09 20:31:22 följande:
    För att det är så skööönt Nä skämt o sido, håret växer ut mkt långsammare Nu har jag gjort det, upplevde faktiskt att det inte gjorde riktigt lika ont Men det gjorde grymt ont första gången jag rakade mig me den men man vänjer sig! Det finns de som rakar bikinilinjen med den, eller hela rubbet t.o.m men det håller jag definitivt mig ifrån. Jag håller mig till rakhyvlen där
    hmm.. ser en bild framför mig om några veckor... mammasim i v. 36 eller nå..
    dags o köpa rejäla boxerbikinis, för hur fan ska man lyckas, jag menar det är precis så man ser tårna nu om man tittar ner....  raka benen igår, snygg stil man får ta till, tillslut lär man ju varken orka elle nå ner?
  • 3barnsmor35

Jag ser inte muffen längre för magen är ivägen, så jag har redan sagt till maken att from nu blir det big bush - vägrar raka när jag inte ser ngt.

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • hyperballad
    Svar på #1812
    3barnsmor35 skrev 2009-03-09 20:55:26 följande:
    Jag ser inte muffen längre för magen är ivägen, så jag har redan sagt till maken att from nu blir det big bush - vägrar raka när jag inte ser ngt.
    haha näe det finns inte en chans att man ser något där
  • frukarlssonn

Haha näe det är inte lätt att raka muffen längre man får böja sig i en onaturlig ställning Tycker det börjar bli jobbigt att ta på sig strumpor, kan inte dra upp benen som innan för magen tar emot. Tur att man har mannen som kan hjälpa till emellanåt när det börjar dra ihop sig

• 3barnsmor35

Jag har en liten pall att sitta på i hallen nu när man ska hjälpa tjejerna med kläderna, funkar inte att huka sig för magen. Tur de fixar det stort sett själva numera!

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • hyperballad

sambon har fixat så att vi ska på spa o hotel till helgen o nyss påminde han mig om bikinin som behövs till relaxavdelningen...
    ja det var en kul historia. hoppas vi är ensamma för den sitter ju inte som den gjorde innan - dvs man är mindre anständig haha
    o så hårig dessutom haha

• 3barnsmor35

Man kanske skulle beställa tid för vaxning! Ngn som gjort brazilian???

• frukarlssonn

Hmmm... är tveksam till om jag kan ha min bikini. Kanten kommer antagligen hamna under magen som alla mina trosor. Jag ser väl ganska komisk ut kan jag tänka mig

• hyperballad
    Svar på #1818
    Marinero skrev 2009-03-09 21:46:11 följande:
    Hmmm... är tveksam till om jag kan ha min bikini. Kanten kommer antagligen hamna under magen som alla mina trosor. Jag ser väl ganska komisk ut kan jag tänka mig
    bikinitrosorna sitter deffinitivt under magen haha, o ja det är tur att man alltid har haft rejäla bikinitrosor o inte sådanna med knytband eller liknande i sidan för då hade de nog försvunnit in i kroppen
    3barnsmor35 skrev 2009-03-09 21:45:13 följande:
    fy bubblan vad det måste göra ont! min kusin gjorde alltid det förr vet jag men jag har inte vågat följa med lite väl utlämnande *fegis*
  • ploppen
    3barnsmor35 skrev 2009-03-09 21:45:13 följande:
    Också nyfiken. Jag förstår inte - hur får man muffen att stanna kvar istället för att följa med håret? Jag behöver upplysning!
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!