Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Jag ser inte muffen längre för magen är ivägen, så jag har redan sagt till maken att from nu blir det big bush - vägrar raka när jag inte ser ngt.
Haha näe det är inte lätt att raka muffen längre man får böja sig i en onaturlig ställning
Tycker det börjar bli jobbigt att ta på sig strumpor, kan inte dra upp benen som innan för magen tar emot. Tur att man har mannen som kan hjälpa till emellanåt när det börjar dra ihop sig
Jag har en liten pall att sitta på i hallen nu när man ska hjälpa tjejerna med kläderna, funkar inte att huka sig för magen. Tur de fixar det stort sett själva numera! ![]()
sambon har fixat så att vi ska på spa o hotel till helgen o nyss påminde han mig om bikinin som behövs till relaxavdelningen...
ja det var en kul historia. hoppas vi är ensamma för den sitter ju inte som den gjorde innan - dvs man är mindre anständig haha
o så hårig dessutom haha
Man kanske skulle beställa tid för vaxning! Ngn som gjort brazilian??? ![]()
Hmmm... är tveksam till om jag kan ha min bikini. Kanten kommer antagligen hamna under magen som alla mina trosor. Jag ser väl ganska komisk ut kan jag tänka mig