Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Jag vet inte hur jag tänkte. När vi ändå talar om kontrollbehov... Förresten kan man ju försöka vara lite bussig och kompensera med en prydlig bikinilinje om man nu ändå ska bajsa på sig medan folk ser på.
God morgon,
haha, jo det sista de där barnmorskorna bryr sig om är nog en välansad bikinilinje osv. Däremot vill man nog gärna känna sig lite nyduschad och fräsch när man åker in.
Om man verkligen vill snygga till borde man väl kunna använda en spegel. Ett visst krångel helt klart men men..
Appropå åka in till förlossningen. Vi bor väldigt nära sjukhuset (ca 5-10 min promenad) så min BM sa att det säkert kan vara jätteskönt att gå in till förlossningen. Jag som trodde att man skulle kvida dubbelvikt i en bil blev väldigt lättad av att hon tror att man har så pass bra koll på sin fysik att man faktiskt kan gå in. Låter ju onekligen väldigt skönt. Ser framför mig en tidig morgon i juni och fåglar som kvittrar och vi pustar ner för backen mot förlossningen. Positiv målbild?
Bebek: HAHAHA!! Jag vet hur det där är. Tuttarna vill gärna titta ut från bh nuförtiden oxå. Jag tror inte jag kommer gå och bada något som gravid.
To risky.
bäbis m: Hade någon föreslagit att jag skulle gå in till förlossningen förra gången hade jag slagit ihjäl den personen
Jag som knappt kunde uthärda alla gropar i vägen när jag satt i bilen för det studsade och gjorde ont.
Visste inte vilken ställning jag skulle välja för att ha det mest uthärdligt.
Men stå lr gå va INTE en av dom iallafall.
bäbis m skrev 2009-03-10 08:31:13 följande:
oh här bar snöar o snöar det..
är det någon som tänkt fotografera sin mage förresten? :D
alltså en aning mer avancerad bild än "hemmaa ta kort i spegeln"
babek
Jag har funderat på att fotografera magen hos fotograf, men har inte kommit längre än till just funderingar.
Har idag tagit en ny spegelbild dock...
Vecka 28+0 www.familjeliv.se/hem/tekannan80/gallery/phpn2ilwo.jpg
Just nu håller jag på att baka bröd och bullar, det luktar så gott i hela huset!
tekanna
oh vilken fin! så roligt att se nu när det har växt till sig och börjar synas på alla!
synd vi inte var grannar, nybakt bröd o bullar kan vara underbart. dags här med frysen börjar bli tom. Själv ska jag stryka allt som går att stryka, för jag har köpt ett nytt strykjärn:D mitt första i livet faktiskt. måste stryka alla tyger jag tvättat ska börja sy ett babylapptäcke!