Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Ahaa... varför gör man ny tråd? stängs de gamla ned efter viss tid eller blir fulla?
babek
Varje tråd är öppen i 3 månader och sen stängs den för fler inlägg. Vill man fortsätta så får man skapa en ny...
Så, då är jag också på idenn tråd.
Godkväll!
Jag har fått lite barnkläder i strl 56 och någon body i strl 50..
så söta! :) Vad tvättar ni era bäbiskläder med? Kom på tanken att vanligt tvättmedel och sköljmedel kanske inte alls är det bästa då jag själv kan få eksem av vissa..
Köper nog kläder för första veckorna med bebisen i vår, är ju så mycket plysh och tjockare vinterkläder nu tycker jag. Fick en tröja av mamma hon sparat sen jag var liten, strl 48 tror jag, och den hade jag nästan som klänning! kan inte tro det var sant.. haha
Nå alla blivande mammor, vad har ni för barnvagnsplaner?
Vad tittar ni på och vad är viktigt? Märkesvagn eller Nisses?
Enkel, eller Kombi som kan göras om till sittvagn.
Tycker det är jättesvårt..
Oh barnvagn..jag vill ha en 70-tals vagn...de är så fina..
I vilket fall som helst så blir det en begagnad, utan lufthjul...
Ett av mina stora krav, vill inte behöva pumpa hjul i tid och otid...
Modernamodern: Försöker bli medlem på sjalbarn.se och det knasigaste är att det inte går för min e-post redan är registrerad.. och jag kan inte få lösenordet för jag vet ju inte användarnamnet. Mysko. Vem skulle ta min mejl och bli medlem där, och varför liksom? nästan komiskt
Ah , 70-talsvagn.. måste nog googla på en sån;)
Näe pumpa hjul låter inte kul, men den måste nog vara rätt lättrullad..
Jag väntar till rutin ul, sen om allt ser bra ut ska vi genast börja kolla på barnvagn
Jag vill ha en sån med svängbara hjul som är lätt att styra. Sen vad det är för märke spelar ingen roll, bara den är bra och prisvärd
Men det blir en ny iaf.