Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Tickolina. Grattis till tvillingarna! vad kul för er!
Skrattmaja: berätta, var Peppa lika fin som på bilden? Köpte du stor eller liten?
Daisyduck skrev 2009-01-16 18:24:23 följande:
Tickollina skrev 2009-01-16 18:13:04 följande:
grattis till tvillingarna tickollina :D
Häftigt med tvillingar! Dubbel glädje! Grattis ![]()
Ok, vill fråga er en sak! På rutinultraljudet sa tanten att allt såg bra ut, nu när jag och sambon tittar på en bild så ser vi en bula på barnets huvud. Skulle du/ni ha frågat er BM om detta alternativt be om ett nytt ultraljud eller skulle ni inte ha sagt någonting alls / inte bekymrat er?
Gå gärna in och titta här (alla tre bilder är samma):
www.familjeliv.se/hem/daisyduck/galleri.php
Bebisen ligger med huvudet till höger och verkar liksom ha ena handen framför ögat. Bulan är i bakhuvudet.
Tack alla för gratulationerna!
Man vet intte så här tidigt om det är enäggs eller tvåägsstvillingar....det skulle man tydligen kunna göra vid nästa kontroll
Det är nog utskottet från skallen, om inte BM säger ngt om det så är det säkert normalt. Har ni kollat på andra bilder o jämfört? Har du eller sambon tydliga utskott?
Hrm, om du ser det borde ju hon som gjorde Ul se det och reagera om det var något konstigt eller onormal. Känner du dig jätteorolig kan du ju ta med bilden till bm och fråga, då kanske du skulle själv känna dig lugnare?
Mama Bean ---> Hi hi, var tvungen å ropa hit sambon och gräva i hans "utskott" och även i mitt
Nä, vi kan väl inte påstå att vi har några tydliga utskott. Jag tänker också att det väl borde gå "inåt" snarare än bli en bula av ett utskott? På andra bilder liger bäsen i helt andra vinklar så det är omöjligt att se.
bebek ---> Jag tänkte väl som så att UL-tanten kanske helt enkelt missade just denna vinkel, hon tittade ju inte heller på ul-bilderna efteråt. Hon fokade mest på hjärta, njurar å sånt.
Tack för era svar