Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Svårt att svara på men jag kan känna fosterrörelser i navelområdet (ej ovanför) samt ned mot blygdbenet. Jag är i v 18+2 och har moderkaka i bakvägg.
jag känner mest nere vid bygdbenet och på vänster sida på livmodern, men det tror jag är för att moderkakan ligger framtill och till höger.
Idag har jag kännt bebis sparka somtusan i magen :) oj vad kul! fast BM sa att de kan ta nån vecka eller två inna jag känner dom mer intensivt och hårdare, för moderkakan ligger i framvägg!
Åh, tredje gången jag är hemma och sjuk, feber, huvudvärk m.m. Har ni andra också upplevt att er motståndskraft är sämre nu när ni är gravida?
TRåkigt att du är sjuk Daisyduck!!! Krya på dig!
*pepper peppar ta i trä* men jag har inte varit sjuk på 15 år :P inte ens förkylning..haha! inte ens lite nu under graviditeten, jag måste ha ett bra immunförsvar? :D haha
Har också en förkylning som hänger kvar sen julen som jag inte blir av med. Märker att det tar längre tid när man är gravid.