• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Tickollina

Vill ni höra den stora nyheten? Var ju på UL idag...världen mysigaste barnmorska.....

• Jackass
    Tickollina skrev 2009-01-16 16:51:39 följande:
    Vill ni höra den stora nyheten? Var ju på UL idag...världen mysigaste barnmorska.....
    åå härligt .
    (¯`°?.¸ ღ♥ My - min ögonsten och mitt allt + BF 090612 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Katta86
    Vad skönt! Såg allt bra ut då? Blev du flyttad något?
    (¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Smulan87

vad kul att ni fick en som var trevlig! :D

BF 11Juni 2009
  • skrattmaja

helt kort tänkte jag bara tala om att nu har jag min boula och i bebislådan finns en peppa!!!

trevlig helg på er alla!

skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • frukarlssonn

Appropå motståndskraft så har jag heller inte känt att den blivit sämre. Jag åkte ju på nån maggrej me lite feber för några veckor sen, men annars har jag hållit mig ifrån peppar peppar. Min sambo har hunnit va sjuk två gånger me feber o allt.

• Jackass
    Var in och kikade hos dig. Ska du ha tvillingar?
    (¯`°?.¸ ღ♥ My - min ögonsten och mitt allt + BF 090612 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Tickollina

Japp här blir det tvillingar...två små pojkar...fick behålla mitt BF men med största sannolikheten kommer jag att föda tidigare.

• Daisyduck

Modernamodern, Jeckas---> tack för era krya på mig-hälsningar

Skrattmaja, Lakehill---> ja visst är det drygt - hoppas ni blir av med era krämpor snart också.

Smulan87, Chanelll---> avundsjuk....

Tickollina---> Åh vad härligt med en mysig barnmorska! Jag kan väl inte helt dissa den vi hade, men jag prisar henne absolut inte heller... Personkemi?

Kikar väl in här några timmar efter nästa febertopp Ha en mysig fredag.

• Daisyduck

Åh åh! Tvillingar har lite smått varit min hemliga dröm! Vad roligt för dig!!!

Tickollina skrev 2009-01-16 18:13:04 följande:
    Japp här blir det tvillingar...två små pojkar...fick behålla mitt BF men med största sannolikheten kommer jag att föda tidigare.
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!