• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Juni 09

Tickollina: Grattis till de 2. Vilken spännande nyhet att få vid ul. Tror att jag skulle fått e chock, men mannen hade blivit glad!

• Kkarin

Måste ju berätta att min sambo äntligen berättat för sina tonårspojkar att de ska få ett småsyskon runt midsommar!

Den ene hade svarat: "Jaha" och den andre "Jag ska på hemvärnsövning då".

Det känns så skönt att de vet. Nu kan jag klä mig i kläder som framhäver lilla magen.

• LakeHill

Tickollina skrev 2009-01-16 18:13:04 följande:

Japp här blir det tvillingar...två små pojkar...fick behålla mitt BF men med största sannolikheten kommer jag att föda tidigare.
    Vad roligt - GRATTIS! Spännande! Hur var det, hade du barn sedan tidigare eller blir dessa två först ut?
  • LakeHill

Kkarin skrev 2009-01-17 11:13:00 följande:

Måste ju berätta att min sambo äntligen berättat för sina tonårspojkar att de ska få ett småsyskon runt midsommar! Den ene hade svarat: "Jaha" och den andre "Jag ska på hemvärnsövning då". Det känns så skönt att de vet. Nu kan jag klä mig i kläder som framhäver lilla magen.
    Vad skönt att han äntligen berättat, så du får va gravid i lugn och ro och njuta av det!
  • skrattmaja
    tickolina, vilken härlig nyhet! vad spännnade extra spännade med två små samtidigt!

kkarin
    , skönt att han bertättat för killarna o att det togs emot sådär antar att du känner dig bra mkt lugnare nu! så fram med bebiströja o annat

modernamodern, den var mysigare än på bilden, mer mjukdjur än ren snuttefilt tror att den kommer att bli perfekt jag var ju tråkig o tog en beige men den kommer att passa super till vår vagn etc.... stor el liten vet jag inte bestälde bara en o fattade inte att det fanns två storleker! tyckte att denna var lagom! vill ju inte ha för stor så att den täcker för mkt av bebis o att den inte orkar lyfta den.... jösses vad jag svamlar på då!!!
    skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • Katta86
    Måste ju berätta att min sambo äntligen berättat för sina tonårspojkar att de ska få ett småsyskon runt midsommar! Den ene hade svarat: "Jaha" och den andre "Jag ska på hemvärnsövning då". Det känns så skönt att de vet. Nu kan jag klä mig i kläder som framhäver lilla magen.
    Vad skönt! Och då var det ju inte så farligt!

Tickollina: Grattis till tvillingarna!
    Jag och min man pratade igår om vad sjutton vi skulle göra om det var tvillingar! Jag skulle få panik! =) Vi skulle ju få sluta titta på treor meddetsamma och så skulle vi behöva en ny syskonvagn på bredden men sonen är ju så liten att han också måste kunna sitta.. Alltså bara praktiska saker men endå.. Hade det vart första barnet hade jag vart överlycklig!
    (¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • LakeHill

Hehe, vi får ju "pseudotvillingar" eller vad det nu kallas när man bara har ett års mellanrum mellan barnen. Men jag tror nog att riktiga tvillingar innebär lite mer jobb. Men säkert enormt mycket glädje också!

• bebek

åh vad skönt att det gick bra:D

Lakehill: pseudotvillingar? fyller dina barn år på samma dag? :)
  • ModernaModern

Skrattmaja....du har mer eller mindre övertalat mig till att shoppa..

• Tickollina
    LakeHill skrev 2009-01-17 11:16:28 följande:
    Tickollina skrev 2009-01-16 18:13:04 följande: Vad roligt - GRATTIS! Spännande! Hur var det, hade du barn sedan tidigare eller blir dessa två först ut?
    Det är våra första barn, så vi hoppas nu att de vill stanna i magen så länge som möjligt.....Så från och med nu sk ajag t adet extra lugnt...Idag har jag dock åkt på feber, så i dag blir det sängen för hela slanten.
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!