• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Daisyduck

Tillbaka från ultraljud! BM trodde det var en liten tjej Vilken tur då, för vi har bara ett tjejnamn som vi är överens om, hi hi. Ni som har varit på UL, vad har bebisen haft för mått? BM nämnde som hastigast
    41
    28
    42
    Men jag har inte exakt koll på vad som är skall-, buk- och lårbensmått. 28 torde vara lårbenen dock... Jag blev framflyttad 2 dgr. Är alltså i 18+1 och bf 16 juni.

• ModernaModern

Daisyduck...grattis till tjejen!

Våra mått var

42 ( BPD)
    43 ( AD)
    27 (Femur)

Men har ingen koll på vad som var vad, *hehe*

Vi har samma BF du och jag Dauisyduck! Kul!

• tekannan

förkortningarna är lite svåra att hålla reda på, men Fl har en jättebra funktion där alla förkortningar har en länk om vad det är. håll bara musen över bokstäverna så ser ni vad det är....

• Tickollina

I morgon ska jag på ULtraljud...ska bli spännande =)

• ModernaModern

Tekannan80

Har du någon länk?

Tickolina: lycka till!

• Kkarin

Nyss hemkommen från UL. Allt såg bra ut och jag är lycklig! Blev flyttad från 14e juni till den 23e.

• tekannan
    Svar på #45
    Ja... Varje förkortning som skrivs här på FL (även det ordet!) blir länkar till följande sida:
    www.familjeliv.se/Forum/forkortningar.php
    Men man behöver inte klicka på förkortningen för att få veta vad det är en förkortning av utan det räcker att hålla muspekaren över ordet så ska det synas i en liten ruta. Är det inte så för dig då?
    exempel du kan kolla på:
    FL UL BPD AD Femur
  • Smulan87

jag fick inga mått alls. ULtanten var så sur så jag ve tingeting om några mått:(

BF 11Juni 2009
  • tekannan

smulan87
    Fick du inget papper med dig hem från UL? Där ska alla de uppgifterna stå.

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!