Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Jag har parfymfritt både tvätt och sköljmedel, för vi kan itne ha med parfym i hemma, och de räcker till barnet också, min moster har endast grönsåpa när hon tvättar, och kläderna blir jättebra, hon har även valt att tvätta ALLA bebiskläder i en tvättpåse för att inte "skava" plaggen, och jag funderar själv på att testa det, mest för saken skull..^^
Barnvagn har jag redan fixat :D fick en för 800:- via blocket, kanonsnygg, aldrig använd, både sitt och liggdel, åkpåse, skötväska, parasoll, och några prylar till :)
inte den blekaste, men den så jävligt snygg ut iaf! jag är ganska petig med att de ska vara snygg och fräscht, min kusin som bor där vagnen hämtades hon är jättepetig med sådant hon med så hon kollade de åt mig och de såg kanon ut! jag ska kolla vad det är för märke sedan :)
Smulan87: Vilken tur! :) jag har något av barnvagnsångest..
Det kan ju vara månader i väntekö också om man vill ha en ny.
Ska åka in till "babyproffsen" idag ja o min sambo och kika..
första gången på baby-shopping-spaning-tur, känns nästan lite buspirrigt sådär, haha
tips är att jag såg man kunde beställa en gratisbox med massa diverse från deras hemsida. är väl lite blöjprover, amningskupor, tvättlappar, blöjspann och lite smått o gott
www.babyproffsen.se/
Är det nån som hittat nån "Välja barnvagns-guide"?
de värsta var att när jag var klar med själva namn och adress och altl de så visade de sig att man var tvugen att ha en skrivare, och de har ju inte jag..:P så jag får allt vackert ringa babyproffsen sedan och fråga vad jag ska göra! >.<
bebek skrev 2009-01-14 23:27:26 följande: