Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
hyperballad: D
gomorron gomorron!
här lyser solen idag! härligt!
tekannan: tja man kan ju antingen klaga ihjäl sig eller gå vidare:) har betalat medlem för a-kassa utan att använda den, dumt kanske. så om det är illa så får jag inte sjukgrundad fp utan 180 kr per dag istället för ca 550. blir lite omställning, men det finns dem som klarat sig på mindre... väntar på det sista arbetsgivarintyget från tidigare jobb så ska jag skicka in dem o se, kanske har tur, vem vet. tre månader får man gå sysslolös, det handlar om sjukvårdsförsäkring.
Tror vi har inhandlat alla stora grejjer klart nu. Vagn, spjälsäng, skötbord och resesäng finns på plats. Nu ska det myshandlas
Sängkläder, skydd till spjälsängen, babykläder och sånt
sysslolös 3 månader tror jag... skulle det stå
kicki: oh vad mysigt, jag blir också sugen på att handla nu:)
Jag ska pyssla lite sista tiden med att bädda, tvätta kläderna o sånt.
Mysa/boa lite =)
Vi ska åka och hämta spjälisen fråm mamma och pappa tillsammans med leksaker och mina gamla kläder i påsk. Efter det ska här boas
.
så glad, har vunnit ett par auktioner på tradera! bebiskläder..... jag är ju lite förtjust i kläder fr pop men de kostar ju en slant, kan man hitta kläder på tradera som använts av en bebis så känns det ju så mkt bättre
50 o 56 bodys o byxor......
hoppas att ni andra har en bra dag! själv jobbar jag på men känner mig glad o pigg!!!
hoppas att jag kan skicka lite energi till er som behöver det lite extra ![]()