• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Pian80

bäbis m
    GRATTIS i efterskott!!!! Låter som att det var en trevlig helg .

• bäbis m

Tack tack Det var en jättemysig helg med hela familjen och god mat. Perfekt.

Var förresten i Västerås, din hemstad va Pian80?

Pian80 skrev 2009-03-31 08:13:59 följande:
    bäbis m GRATTIS i efterskott!!!! Låter som att det var en trevlig helg .
  • Pian80

bäbis m skrev 2009-03-31 08:16:18 följande:

Tack tack Det var en jättemysig helg med hela familjen och god mat. Perfekt. Var förresten i Västerås, din hemstad va Pian80?
    Japp! I Västerås bor jag . Är du uppvuxen här? Jag flyttade hit för fem år sen, kommer egentligen från Kiruna.
  • bäbis m

Precis. Växte upp på Hamre i Västerås och bodde där fram till -98 när jag började plugga i Linköping. Mysigt att komma hem till Mälaren ibland. Längtar efter vattnet ganska ofta. Har varit i Kiruna en gång men det var tyvärr bara på genomresa till Abisko. Är väldigt vackert där uppe.

Pian80 skrev 2009-03-31 08:20:12 följande:
    bäbis m skrev 2009-03-31 08:16:18 följande: Japp! I Västerås bor jag . Är du uppvuxen här? Jag flyttade hit för fem år sen, kommer egentligen från Kiruna.
    Vad skoj att få en helrenovering bebek. Hoppas att du får lite snygg vårfräschör
  • hyperballad
    bebek skrev 2009-03-31 09:25:41 följande:
    grattis bäbism! oh nu ska jag till frisören på en helrenovering! :D
    åh jag vill också till frissan... hmm..
    men nu ligger vi minus eftersom det inte har kommit några pengar från FK... så vi får ta det vid ett senare tillfälle..

{#lang_emotions_flower}    G R A T T I S i efterskott BÄBIS M   {#lang_emotions_flower}
    ♥ pyret har BF den 1/6-09 ♥
  • LakeHill

Bäbism: GRATTIS!!!

Bebek: Härligt med helrenovering hos frissan! Skulle så vilja fräscha upp mej med frans- och brynfärgning men det är minus i kassan nu och vet inte när det kommer in något mer, så får nog vänta...

• kicki08

Jag klippte faktiskt mig själv häromdagen. blev helt okej. Toppade mig bara, jag har väldigt långt hår så det var inga problem. Så tänkte jag lägga i lite färg här nästa vecka så man känner sig lite fräschare

Här i GÄvle är det 12 plusgrader i solen just nu. Lite slöjmoln på himlen men det är jätteskönt ute. Snön är på god väg att smälta men täcker tyvärr fortfarande backen. Men snart så

• skrattmaja

bra att ni pratar om frissan, jag måste ju boka klipptid o ev färgning utav fransar!!!
    tack för påminnelsen...

skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • ModernaModern

Frissan ska jag ta precis innan bebisens ankomst, så att man blir fin på BB*hehe*

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!