Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

bäbis m
GRATTIS i efterskott!!!! Låter som att det var en trevlig helg   .
 .

Tack tack   Det var en jättemysig helg med hela familjen och god mat. Perfekt.
  Det var en jättemysig helg med hela familjen och god mat. Perfekt. 
Var förresten i Västerås, din hemstad va Pian80?

bäbis m skrev 2009-03-31 08:16:18 följande:
 . Är du uppvuxen här? Jag flyttade hit för fem år sen, kommer egentligen från Kiruna.
 . Är du uppvuxen här? Jag flyttade hit för fem år sen, kommer egentligen från Kiruna.

grattis bäbism!
oh nu ska jag till frisören på en helrenovering! :D

Precis. Växte upp på Hamre i Västerås och bodde där fram till -98 när jag började plugga i Linköping. Mysigt att komma hem till Mälaren ibland. Längtar efter vattnet ganska ofta. Har varit i Kiruna en gång men det var tyvärr bara på genomresa till Abisko. Är väldigt vackert där uppe.

G R A T T I S i efterskott BÄBIS M
    G R A T T I S i efterskott BÄBIS M    

Bäbism: GRATTIS!!!   

Bebek: Härligt med helrenovering hos frissan!   Skulle så vilja fräscha upp mej med frans- och brynfärgning men det är minus i kassan nu och vet inte när det kommer in något mer, så får nog vänta...
  Skulle så vilja fräscha upp mej med frans- och brynfärgning men det är minus i kassan nu och vet inte när det kommer in något mer, så får nog vänta...

Jag klippte faktiskt mig själv häromdagen. blev helt okej. Toppade mig bara, jag har väldigt långt hår så det var inga problem. Så tänkte jag lägga i lite färg här nästa vecka så man känner sig lite fräschare   

Här i GÄvle är det 12 plusgrader i solen just nu. Lite slöjmoln på himlen men det är jätteskönt ute. Snön är på god väg att smälta men täcker tyvärr fortfarande backen. Men snart så   

bra att ni pratar om frissan, jag måste ju boka klipptid o ev färgning utav fransar!!!
tack för påminnelsen...

Frissan ska jag ta precis innan bebisens ankomst, så att man blir fin på BB*hehe*