Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

Föresten, hur mår alla? 
Det känns verkligen att man är i dom tre sista jobbigaste månaderna. Jag har jättesvårt å hitta en sovställning som är skön. Plus detta rännande på toan på nätterna, är det ett förberedande för vakentiden på nätterna kanske?   

Börjar bli svårt att ta på sig strumpor. Raka bikinilinje är inte på tal om
  Börjar bli svårt att ta på sig strumpor. Raka bikinilinje är inte på tal om   

.
 .  .
 .

Välkommen WNJ   

Längtar också efter en riktig omgång hos frissan med klippning och slingor. Får bli i början av maj om inte annat. När väl bäbisen kommer är det väl inte lika lätt att sitta hos frissan i några timmar misstänker jag..
Jag känner också mycket av ryggen. Har inte hunnit träna på en vecka och nu värker det som bara den i ryggslutet. I morgon blir det gym och ökad blodcirkulation igen. Så skönt!
Är det fler som tycker att det är jobbigt att andas när man ätit (även om små portioner) och någon timme efter det?

jag är en helt ny tjej! :D
tagit ut mina långa bruna extansion och nu är jag jätte jätte guldkoppar i håret! ascoolt, sambon tyckte jag vart en riktigt heting;) kanske blir lite åka av efter jobbet då! hahaha!! nej men jag blev supernöjd!
bäbism: ja jag blir lätt yrslig om jag så sitter o lutar mig bakåt eller efter jag ätit mycket. tar väl sisådär 45 minuter vissa dagar att få i sig en normal portion mat nu, får micra den lite efter 20 min.. pausa och äta igen:) blir två frukostar också.. lite fil eller gröt när man vaknar, sen en smörgås eller lite fruktsallad o en kopp kaffe efter 1-2 timmar. får äta lite i taget, annars blir det överfullt:) 
nu har jag precis ätit upp hela min lunch.. så nu är jag helt slut, måste ta en powernap.
orka vara barnvakt ikväll till en tvåårig lillasyster. lite kul att det kommer blir en 2 år äldre moster till vårat barn, haha, men vi är ju en hel skara syskon, har 6 yngre.

bebek
Bild kanske? Man blir ju nyfiken jue!

Åhhh skoj med en sådan drastisk förändring!! Helt rätt   

Bild?? Som sagt, du gör oss nyfikna bebek.

haha okej.. vänta 3 min jag fixar nån halvdan bild:)
men då måste ni säga att jag är ursnygg i mitt nya hår (äve om ni måste ljuga) haha