• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • bäbis m

vi looovar

bebek skrev 2009-03-31 15:09:35 följande:
    haha okej.. vänta 3 min jag fixar nån halvdan bild:) men då måste ni säga att jag är ursnygg i mitt nya hår (äve om ni måste ljuga) haha
  • bäbis m

oj, haha blev en lipandes gubbe en pussgubbe. Jag bjuder på den, haha

• tekannan
    bebek skrev 2009-03-31 15:09:35 följande:
    haha okej.. vänta 3 min jag fixar nån halvdan bild:) men då måste ni säga att jag är ursnygg i mitt nya hår (äve om ni måste ljuga) haha
    haha... taget!
  • kicki08

Chanelli: Nä bikinilinjen! HAHA, den ser jag inte ens. Det får raka på ren känn och det blir ju lite hur som helst de. hihi

• tekannan

bebek
    Jättefint!! Är det naturliga lockar? Sånt hår vill jag med ha...
    Jättefin färg också!

• bebek

kicki 08, haha nä bikinilinjen har jag typ glömt bort att jag hade! och min höftatuering.. som vandrat ut på magen, har jag inte sett på några veckor heller. haha!

tack tekannan! joo jag är lockhårig, eller trollhårig kanske man ska säga:) haha

• bäbis m

Mysig och fräsch färg! Jag tycker faktiskt att det blev väldigt fint. =-)

• Smulan87

Haft sån mensvärk i 5 dagar nu :( kan inte gå länge helelr får så ont  i ryggen, kan inte sova om nätterna har typ.. värkar?

är de normalt att ha förjävla mycket mensvärk varje dag hela tiden? haft de som sagt snart en vecka? mitt humör har blivit värre och så har jag blivit skittrött :(

BF 11Juni 2009
  • bebek

smulan87 om värkarna är smärtsamma eller väldigt regelbundna tycker jag du ska ringa din bm imorn. hon kan avgöra om du ska komma in så de kan kolla att du inte mjuknat för mycket eller börjat öppna dig. bästa botet är faktiskt att vila, sjukskriva dig om du jobbar och bara ta det lugnt, det var rådet jag fick. och det blev mycket bättre.

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!