Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
vi looovar ![]()
oj, haha blev en lipandes gubbe en pussgubbe. Jag bjuder på den, haha
okej spana in foxy!
http://www.familjeliv.se/hem/bebek/gallery/phpfp8yls.jpg
haha, i dagsljus känns det dock som jag lyser upp hela världen!
Chanelli: Nä bikinilinjen! HAHA, den ser jag inte ens. Det får raka på ren känn och det blir ju lite hur som helst de. hihi
bebek
Jättefint!! Är det naturliga lockar? Sånt hår vill jag med ha...
Jättefin färg också!
kicki 08, haha nä bikinilinjen har jag typ glömt bort att jag hade! och min höftatuering.. som vandrat ut på magen, har jag inte sett på några veckor heller. haha!
tack tekannan! joo jag är lockhårig, eller trollhårig kanske man ska säga:) haha
Mysig och fräsch färg! Jag tycker faktiskt att det blev väldigt fint. =-)
Haft sån mensvärk i 5 dagar nu :( kan inte gå länge helelr får så ont i ryggen, kan inte sova om nätterna har typ.. värkar?
är de normalt att ha förjävla mycket mensvärk varje dag hela tiden? haft de som sagt snart en vecka? mitt humör har blivit värre och så har jag blivit skittrött :(
smulan87 om värkarna är smärtsamma eller väldigt regelbundna tycker jag du ska ringa din bm imorn. hon kan avgöra om du ska komma in så de kan kolla att du inte mjuknat för mycket eller börjat öppna dig. bästa botet är faktiskt att vila, sjukskriva dig om du jobbar och bara ta det lugnt, det var rådet jag fick. och det blev mycket bättre.