Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Oj, en sak till jag kom på. Har inte funderat på det tidigare (dåligt kanske) men jag har en navelpiercing sedan 10 år. Är det någon av er som har erfarenhet på något sätt av graviditet och navelpiercing? Vad ska man göra? behöver man göra någonting?
Mycket tacksam för svar. Känner mig lite kluven.
bäbis m skrev 2009-01-27 13:05:39 följande:
Hm, jag har läst en del om piercing nu idag och kommit fram till att den ryker i kväll. Förhoppningsvis blir det inga jättefula ärr. Känner sig säkert lite naken men det viktigaste är hälsan.
haha, tur nog så är inte magen speciellt stor ännu men den lär väl bli... Tänker liksom inte på att den finns där längre men så läste jag någonstans om piercing och graviditet och kom att inse att jösses, det där rör ju mig med.
"måste se rätt kul ut med en stor mage mer piercing:P"
haha, har sett magar där hålet "dragit ut" sig och blivit som ett avlångt hål... sett lite knasigt ut. Har en tatuering på höften, men den är ju nästan på mitten av magen nu och växer sig sakta uppåt över byxkanten. ska bli intressant att se vad det blir av den!
Oj, hihi det var ingen dålig bäbismage du har. Syns mycket mer på dig än på mig...Om jag inte tokväxer på 2 veckor :) Måste vara skönt att inte folk bara tror att man ev tränat lite mindre än vanligt.
Jag tog ut min navelpiercing i fredags. Har haft den sen -99 så det kändes mkt märkligt att inte ha den. men jag började bli röd och irriterad runt hålet om man säger så för magen putar ju en del så jag tror aldrig jag hade kunnat ha den hela grav. Men när jag skulle duscha morgonen därpå och slängde ett öga på magen blev jag helt stel först, kände att nåt såg konstigt ut, sen fatta jag att de va navelpiercingen som va väck
Men de känns fortfarande konstigt när jag står i duschen och tvålar in mig att den e borta. Har ju liksom haft deni över nio år!