Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Har ni hittat några fina mammakläder...jag behöver...
Har köpt de mammatröjor jag behövde fylla på med på H&M, billigt o bra, hade inte råd med något annat. Mammabyxor har jag fått låna en massa
bebek skrev 2009-01-28 09:44:06 följande:
skrattmaja skrev 2009-01-28 10:05:23 följande:
lake hill, jag är kemist oorgansik sådan men med inriktning mot geokemi och kärnkemi!!!
ang matlagning så är det ju svårt att ge tips när man inte vet vad ni gillar
jag brukar söka på tex
www.arla.se
www.tasteline.com
www.ica.se
www.recept.nu
när min inspiration tryter, på de flesta sidor kan man ange omman vill söka snabbt grönt festligt, billigt alternativ och på recept.nu kan man lägga in vad man har så plockar de fram ett recept det brukar bli himla lyckat och vi har hittat en hel del trevliga på dessa sidor.
jag lagar efter recept o maken (som är mt matintresserad) lagar på smak o känsla ![]()
Tack för länkarna! fanns mycket som såg lättlagat o smaskigt ut. Gillar vegetariansk mat nu, rått kött är lite för mycket. men en sallad med helgrillad kyckling, små ostbitar och rostade pinjenötter låter väldigt gott idag:)
Skrattmaja: jag har kpt samma topp/t-shirt på pop. Den är underbar! Min nya favvo.
I övrigt så gillar jag pop för byxor och vissa bastoppar. Sen tycker jag att mamaliciuos har lite roligare kläder om man vill vara lite trendig :) Där borde man även kunna hitta en snygg klänning..Jag ska ju licca i maj så jag lär stå inför samma jakt som dig då skrattmaja. Skoj.
Blocket och tradera har jag också fyndat på. Köpt ett paket för 500 kr med flera byxor, shorts, klänning och toppar som alla var väldigt bra. Hett tips! Fick ärva några toppar av svägerskan också :)
Gällande matlagning så använder vi också ofta Arla.se. Många bra recept. Sen jag blev gravid har vi lagat väldigt lite dock eftersom jag mått så illa. Hoppas vi kan återgå till det normala snart.
tycker name it hade lite fina mammakläder också, de har rea så jag hittade ett par supersköna byxor för 100kr.