• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • frukarlssonn

Ok, jag funderar nog isåfall på att köra just en sån behå utan bygel som ger bra stöd eftersom de kommer fortsätta växa.

• ModernaModern

Oh jag har köpt ett bh utan bygel...perfekt!

• LakeHill

Jag köpte amningsbh:ar i slutet av förra grav och de passade även när jag började amma. Så mina bröst kan inte ha ändrat sej så mycket efter att amningen satte igång. De blev nog mer svullna men rymdes fortfarande i bh:n.

Bebek: Du har rätt, det sägs att om man är sugen på fräscha/sura saker så blir det en flicka. Vet inte ännu vad jag har i magen men ska bli spännande att se om det stämmer. Med sonen var jag sugen på mer onyttiga saker.

• LakeHill

En sak till, har hört att man inte ska anväda bygel-bh när man ammar. Men ändå ser man amnings-bh:ar med bygel i affärerna. Märkligt eller hur?

• bebek
    LakeHill skrev 2009-01-26 09:39:28 följande:
    En sak till, har hört att man inte ska anväda bygel-bh när man ammar. Men ändå ser man amnings-bh:ar med bygel i affärerna. Märkligt eller hur?
    ja.. men varför ska man inte använda byglar? men det låter ju skönare än utan..

gått upp två bh strl... man kommer ju se ut som ett tuttmonster i sommar!
    ibland har jag bara sportlinne eller sportbh när brösten känns som ömmast, skönt med de breda banden över axlarna, tycker smala band börjat kännas lite obehagligt ibland
  • Jackass

bebek: Skulle tro att byglarna kan trycka på bröstet = orsaka mjölkstockning? Jag hade inga byglar på mina, superskönt.

(¯`°?.¸ ღ♥ My - min ögonsten och mitt allt + BF 090612 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • bebek

ahh mjölkstockning också ja.. mycket att hålla reda på nu :)

Phu ska släpa mig iväg till lite arbeit, och hoppas på att mitt slutdelsryggparti/höft svanskota håller heeeela dagen...

• 3barnsmor35

Byglarna skaver och kan som sagt ge stockning ajjje

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • tekannan
    3barnsmor35 skrev 2009-01-26 09:16:50 följande:
    Amningsbh är jättesvårt i storlek, man får verkligen jättelökar när mjölken kommer. 3-4 ggr så stora!
    Mina blev jättestora i en vecka, för att sedan återgå till samma stolek jag hade när jag var gravid (en stolek större än normalt).
    Men det är säkert olika!
  • kicki08

Mina bröst måste ha blitt iallafall två storlekar störra :-O
    Fattar inte hur det här ska sluta... jag som trivdes mä mina små Men sambon är nöjder iallafall

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!