Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Ok, jag funderar nog isåfall på att köra just en sån behå utan bygel som ger bra stöd eftersom de kommer fortsätta växa.
Oh jag har köpt ett bh utan bygel...perfekt!
Jag köpte amningsbh:ar i slutet av förra grav och de passade även när jag började amma. Så mina bröst kan inte ha ändrat sej så mycket efter att amningen satte igång. De blev nog mer svullna men rymdes fortfarande i bh:n.
Bebek: Du har rätt, det sägs att om man är sugen på fräscha/sura saker så blir det en flicka. Vet inte ännu vad jag har i magen men ska bli spännande att se om det stämmer. Med sonen var jag sugen på mer onyttiga saker.
En sak till, har hört att man inte ska anväda bygel-bh när man ammar. Men ändå ser man amnings-bh:ar med bygel i affärerna. Märkligt eller hur?
bebek: Skulle tro att byglarna kan trycka på bröstet = orsaka mjölkstockning? Jag hade inga byglar på mina, superskönt.
ahh mjölkstockning också ja.. mycket att hålla reda på nu :)
Phu ska släpa mig iväg till lite arbeit, och hoppas på att mitt slutdelsryggparti/höft svanskota håller heeeela dagen...
Byglarna skaver och kan som sagt ge stockning
ajjje
Mina bröst måste ha blitt iallafall två storlekar störra :-O
Fattar inte hur det här ska sluta... jag som trivdes mä mina små
Men sambon är nöjder iallafall