Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Jag var ju i karibien på semester nyss och där hade de en superbra mammaklädsaffär. En affär med mycket större utbud än hela Linköping sammanlagt . Behöver iof kanske inte säga så mycket men jag kan säga att jag önskar jag haft en fetare plånbok kvar på slutet för klädshopping. Blev en vardagskjol i alla fall eftersom jag tycker att det är svårt att hitta snygga i Sverige under vintern.
Kan ni fortfarande känna molvärk ibland? Jag är i v 19 nu och jag känner ganska ofta som typ mensvärk. Kan det bero på att bäbisen växer mycket dessa veckor? Lite fundersam blir amn allt eftersom det står på många ställen att amn känner molvärken de fösrta veckorna...men vid halvtid?
Åh, det var skönt att höra. Jag upplever också molvärken som värre nu än i början. Speciellt senaste veckan.
Har UL på måndag så jag börjar bli lite nervös. Tänker att det jag tror är pyrets rörelser borde vara ett tecken på att det ser bra ut..Har undersökt alla organ osv i v 13 men jag blir ändock nervös över vad som hänt sen dess..
Har varit me i denna tråd förut men kom av mig men nu hoppar jag in igen så hur har ni de??
Hej Tärning. Jag har faktiskt funderat på hur det är med dig ibland. Skönt att se att du är med på banan.
Vi växer (i olika takt) och frodas =)
Hej alla!
I dag är jag helt slut......har sovit dåligt och det var kaos på jobbet, så jag tror att man kommer att somna i dag, för att kunan vakna X-antal gånger för att gå på toa =) Nej jag ska inte klaga =) Nu har mina killar börjat att röra mer på sig, så nu både känns det och syns det....riktigt häftigt =)
Kan du se när de rör sig också??
Shit, du måste ju ha ännu trängre för urinblåsan än oss som "bara" väntar ett barn..