• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Smulan87

påtal om bröst, byglarna har jag fått skav av redan! nästan så de blöder där vid armhålan, sedan har jag E (!) Kupa! enorma boppar! herregud säger jag bara, läcker som ett såll gör jag också >.< Ivanliga fall har jag C, men oftast D, Men E, asså dom väller över Ekupan!

BF 11Juni 2009
  • kicki08

Hehe, ja det är inte alltid så jättekul för tjejerna när brösten sväller sådär. Men killarna brukar jubla

• Katta86
    LakeHill skrev 2009-01-26 09:37:41 följande:
    Bebek: Du har rätt, det sägs att om man är sugen på fräscha/sura saker så blir det en flicka. Vet inte ännu vad jag har i magen men ska bli spännande att se om det stämmer. Med sonen var jag sugen på mer onyttiga saker.
    Fast jag fick en pojke!
  • Smulan87

hehe, han klämde lite hårt och då fick han en suprise på handen, dvs råmjölk ;>

kicki08 skrev 2009-01-26 12:26:39 följande:
    Hehe, ja det är inte alltid så jättekul för tjejerna när brösten sväller sådär. Men killarna brukar jubla
    BF 11Juni 2009
  • kicki08

HAHA! Ja jag berättade faktiskt för sambon att nu fick han passa sig lite eftersom jag läcker lite råmjölk. Så sen dess har han inte varit där och slaffsat något. hehe

Fattar föresten inte varför han inte lugnar ner sig gällande sexet. Jag känner mig inte sexig för 5 öre och fattar inte hur han kan tycka jag är sexig... :-O
    Men han är hur på som helst :-O

• 3barnsmor35

Mkt bröst och rumpa brukar väcka grottmänniskan i de flesta män
    Min man är ju rutinerad nu så han låter mig vara och när jag visar att jag är på humör så är han inte sen att haka på Tjat kan förstöra vilket humör som helst.

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • bebek
    Smulan87 skrev 2009-01-26 12:41:43 följande:
    hehe, han klämde lite hårt och då fick han en suprise på handen, dvs råmjölk ;>
    HAHAHAHA! hört sen efteråt är det sex med bh som gäller, annars kommer det sprutande överaskningar från oanat håll;) haha
  • Smulan87

haha sant :D så jag ska ta och köpa mig en skönare BH att sova i, tänkte kan lika gärna köpa en billig amningsbh nu för de finns inga sköna E kupr som inte har stenhårda byglar annars..>.<

bebek skrev 2009-01-26 13:44:58 följande:
    HAHAHAHA! hört sen efteråt är det sex med bh som gäller, annars kommer det sprutande överaskningar från oanat håll;) haha
    BF 11Juni 2009
  • frukarlssonn
    Haha nä gud så hemsk, nu fick jag en mindre trevlig inre bild i mitt huvud, fast lite komiskt ändå då vet man att bh:n på när de är dags för älskog hihi jag har inte fått nån råmjölk än iofs. Idag köpte jag en sloggi-bh utan bygel. C-kupa va för stort så jag köpte B men vi får se, är ju inte säkert att de blir så mkt större. Men visst hade jag inte tackat nej till lite större tits, dom e så små annars Nu är dom bara väldigt ådriga Räcka ut tungan
  • Katta86
    Oh ja! Min man var helt förstörd! Jag har himla små bröst och när jag äntligen fick stora bröst som såg silikonopererade ut så fick han inte se och ta på dom! Haha! Inte för att jag ville att han skulle göra det heller, för när jag ammade så var dom bara mat för mig, inget med sex att göra!
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!