Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
påtal om bröst, byglarna har jag fått skav av redan! nästan så de blöder där vid armhålan, sedan har jag E (!) Kupa! enorma boppar! herregud säger jag bara, läcker som ett såll gör jag också >.< Ivanliga fall har jag C, men oftast D, Men E, asså dom väller över Ekupan!
Hehe, ja det är inte alltid så jättekul för tjejerna när brösten sväller sådär. Men killarna brukar jubla
hehe, han klämde lite hårt och då fick han en suprise på handen, dvs råmjölk ;>
HAHA! Ja jag berättade faktiskt för sambon att nu fick han passa sig lite eftersom jag läcker lite råmjölk. Så sen dess har han inte varit där och slaffsat något. hehe
Fattar föresten inte varför han inte lugnar ner sig gällande sexet. Jag känner mig inte sexig för 5 öre och fattar inte hur han kan tycka jag är sexig... :-O
Men han är hur på som helst :-O
Mkt bröst och rumpa brukar väcka grottmänniskan i de flesta män
Min man är ju rutinerad nu så han låter mig vara och när jag visar att jag är på humör så är han inte sen att haka på
Tjat kan förstöra vilket humör som helst.
haha sant :D så jag ska ta och köpa mig en skönare BH att sova i, tänkte kan lika gärna köpa en billig amningsbh nu för de finns inga sköna E kupr som inte har stenhårda byglar annars..>.<