• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • bäbis m

Haha, roliga stories att läsa här måste jag säga.
    Jag blev också förvånad över att brösten inte slutat växa. Hade av någon okänd anledning fått för mig att det skulle avta runt v 12 men icke de växer så det knakar. Tur nog kan jag också fortfarande ha ett par av mina gamla (med kors på ryggen).
    Till pojkvännens glädje har jag ingen råmjölk som kan överrska heller ;)

• skrattmaja

instämmer i att det är lite roligt att läsa om era upplevelser här inne!
    själv så är jag ganska välförsedd på bröstfronten från början så jag är glad att de inte har ökat ngt nämnvärt i storlek, blev ngn storlek större när jag ammade efter den första spruttiden
    hittade mkt sköna amningsbehåar i alla fall olika färger o tom med lite spets så det gick väldans bra!

skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • kicki08

dinana: Hur gick det med sexbiten nudå? Läste att din kille känt några sparkar och kom med årets dummaste idé att sluta ha sex

• LakeHill

kicki08 skrev 2009-01-26 12:46:36 följande:

HAHA! Ja jag berättade faktiskt för sambon att nu fick han passa sig lite eftersom jag läcker lite råmjölk. Så sen dess har han inte varit där och slaffsat något. heheFattar föresten inte varför han inte lugnar ner sig gällande sexet. Jag känner mig inte sexig för 5 öre och fattar inte hur han kan tycka jag är sexig... :-OMen han är hur på som helst :-O
    Tycker att det är jättesnyggt med gravidmage och det är nog många män som tycker med, iaf när det gäller deras egna kvinnor Bara att acceptera att det är sexigt att vara gravid Kicki
  • 3barnsmor35
    Marinero skrev 2009-01-26 13:50:41 följande:
    Haha nä gud så hemsk, nu fick jag en mindre trevlig inre bild i mitt huvud, fast lite komiskt ändå då vet man att bh:n på när de är dags för älskog hihi jag har inte fått nån råmjölk än iofs. Idag köpte jag en sloggi-bh utan bygel. C-kupa va för stort så jag köpte B men vi får se, är ju inte säkert att de blir så mkt större. Men visst hade jag inte tackat nej till lite större tits, dom e så små annars Nu är dom bara väldigt ådriga
    Ja, de ser ut som en vägkarta Följ huvudväg 66 till huvudstade Bröstvårtistan
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • frukarlssonn
    3barnsmor35 skrev 2009-01-26 16:42:30 följande:
    Ja, de ser ut som en vägkarta Följ huvudväg 66 till huvudstade Bröstvårtistan
    Hahahahaha ja precis
  • Daisyduck

Ha ha ja nog är sambon nöjd över mina nya bröst! De har dock inte gått upp SÅ mycket som 2-4 storlekar. Här nöjer vi oss med blygsamma möjligtvis 1 storlek

Lustigt, det syns inte på mig att jag är gravid (om jag inte har tajta kläder). En kollega sade idag: jag såg det för flera veckor sen, du gick så annorlunda mot för vad du brukar.

HA! Så fick jag det bekräftat. Har känt själv att jag går som en vankande anka. Konstigt, ingen viktökning men jag liksom "svingar" fram och tillbaka. Känner själv hur märkligt jag går. Och era gångstilar?

• Daisyduck

Alltså, skrattar högt åt bröstsnacket här inne. Ni är för mysiga. Vaddå - min sambo ska absolut inte slippa undan diverse sprut när den dagen kommer. Ha ha, har jag gått igenom en förlossning så....

• Daisyduck

Känns för övrigt mera jämställt att få spruta tillbaka någon gång.

• LakeHill

Daisyduck skrev 2009-01-26 17:12:19 följande:

Känns för övrigt mera jämställt att få spruta tillbaka någon gång.
    Hehe, den var bra
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!