• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • frukarlssonn
    Daisyduck skrev 2009-01-26 17:12:19 följande:
    Känns för övrigt mera jämställt att få spruta tillbaka någon gång.
    Hahaha gud detta bröstsnacket va ju riktigt festligt hihi Ja nu kan karlarna få känna på sprut hihi.

Jo en manlig arbetskamrat sa till mig förra passet att han såg redan för två månader sen att jag va gravid Han sa att det syntes på hela mitt sätt, hur jag gick, tog mig på magen ibland, håret, hyn. Jag blev helt paff, trodde han skoja först men han va gravallvarlig. Jag vet ju att vissa kan se sånt men att en man säger sånt... Kul Sen va de en på jobbet som redan när jag va i v13 fråga mig: hur mår du? Jo bra sa jag, vadå då? Hon sa: jo för du e ju gravid! Ja då va de ju svårt att ljuga. Hon sa oxå att de syntes på hela mig. Så vissa kan man inte ljuga för
  • bebek

Jag tycker det är lite jobbigt med större tuttar, inga kläder alls passar...
    Öka två storlekar nu och sen med mjölk! Hur kommer det se ut på en 153 cm lång människa som normalt väger runt 46-47 kg? missfoster.. haha, men sambon är helt faschinerad.. humpf

Men joo sex med bh på blir det väl sen.. haha, tänker på hur det ska bli sen med stor mage... den måste ju vara väldigt ivägen liksom? :) äre bara doggystyle som funkar då eller? haha

Marinero skrev 2009-01-26 18:02:54 följande:
    Hahaha gud detta bröstsnacket va ju riktigt festligt hihi Ja nu kan karlarna få känna på sprut hihi.Jo en manlig arbetskamrat sa till mig förra passet att han såg redan för två månader sen att jag va gravid Han sa att det syntes på hela mitt sätt, hur jag gick, tog mig på magen ibland, håret, hyn. Jag blev helt paff, trodde han skoja först men han va gravallvarlig. Jag vet ju att vissa kan se sånt men att en man säger sånt... Kul Sen va de en på jobbet som redan när jag va i v13 fråga mig: hur mår du? Jo bra sa jag, vadå då? Hon sa: jo för du e ju gravid! Ja då va de ju svårt att ljuga. Hon sa oxå att de syntes på hela mig. Så vissa kan man inte ljuga för
    Haha min frisör jag gått till sen jag var 16 sa fråga direkt när jag satte mig i tolen -LINDA DU ÄR JU GRAVID?? då var jag i trejde månaden.. haha. Hårstrukturen ändras sa hon..
  • Katta86
    bebek skrev 2009-01-26 20:34:04 följande:
    Jag tycker det är lite jobbigt med större tuttar, inga kläder alls passar...Öka två storlekar nu och sen med mjölk! Hur kommer det se ut på en 153 cm lång människa som normalt väger runt 46-47 kg? missfoster.. haha, men sambon är helt faschinerad.. humpfMen joo sex med bh på blir det väl sen.. haha, tänker på hur det ska bli sen med stor mage... den måste ju vara väldigt ivägen liksom? :) äre bara doggystyle som funkar då eller? haha Haha min frisör jag gått till sen jag var 16 sa fråga direkt när jag satte mig i tolen -LINDA DU ÄR JU GRAVID?? då var jag i trejde månaden.. haha. Hårstrukturen ändras sa hon..
    Man anpassar sig! Det är lite skumt att köra dogg också och känna magen mot madrassen! ;) JAg tyckte at det var jäkligt konstigt att ha sex på slutet för bebis var alltid igång så det kändes som att man var tre i sängen! Blev inte så ofta på slutet kan jag säga! =)
    (¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • bebek
    Katta86 skrev 2009-01-26 20:42:34 följande:
    Man anpassar sig! Det är lite skumt att köra dogg också och känna magen mot madrassen! ;) JAg tyckte at det var jäkligt konstigt att ha sex på slutet för bebis var alltid igång så det kändes som att man var tre i sängen! Blev inte så ofta på slutet kan jag säga! =)
    hahaha... ojoj mycke ska man gå igenom!
    men ja haha kan tänka mig man inte känner sig överhet i sin big size mage, droppande tuttar och med vader som krampar!

Och njaae... man vill nog inte känna en spark när man ligger och gosar o försöker få till det!  Det är ju nästan nu om man bara kommer att tänka på bebis i magen så slocknar allt! de e inte lätt alla gånger;)
  • frukarlssonn

bebek: min frisör sa oxå att jag hade så starkt hår. När jag berättade att jag va gravid så sa hon att då va de förklaringen till varför mitt hår va så starkt

Men oj jag kan ens inte föreställa mig hur de känns o ha sex när det härjas för fullt i magen...

• bebek

Ja! tjockt svallande hår, stora tuttar... man blir ju värsta donnan nästan;) hehe

• hyperballad
    Svar på #476
    bebek skrev 2009-01-26 20:59:05 följande:
    Ja! tjockt svallande hår, stora tuttar... man blir ju värsta donnan nästan;) hehe
    ja synd bara att man inte känner sig het...
    jobbigt när sambon tycker att man tydligen är det och man har noll sexlust...
  • frukarlssonn
    bebek skrev 2009-01-26 20:59:05 följande:
    För att sen förvandlas till en kvinna med stort håravfall pga amningen och taxöron till tuttar när mjölken börjar sina Fast förhoppningsvis får man tillbaka mer hår efter ett tag
  • frukarlssonn
    hyperballad skrev 2009-01-26 21:05:46 följande:
    Svar på #476 ja synd bara att man inte känner sig het... jobbigt när sambon tycker att man tydligen är det och man har noll sexlust...
    Samma här. Hade hört innan att man skulle bli så tänd och lätt till orgasmer pga blodflödet.

Och när kommer det??
  • hyperballad
    Svar på #479
    Marinero skrev 2009-01-26 21:10:17 följande:
    Samma här. Hade hört innan att man skulle bli så tänd och lätt till orgasmer pga blodflödet. Och när kommer det??
    ingen aning... jag väntar fortfarande, eller ska jag säga att sambon väntar.. haha
    (v 23 imorgon)
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!