• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Tickollina
    bäbis m skrev 2009-01-28 16:56:02 följande:
    Kan du se när de rör sig också??Shit, du måste ju ha ännu trängre för urinblåsan än oss som "bara" väntar ett barn..
    Tärning6 skrev 2009-01-28 16:59:42 följande:
    Å va kul att du väntar tvillingar sj har jag bara en men han har börjat att sparka å tryca på urinblåsan vilket innebär att du måste va dubbelt så pissnödig gu va jobbigt hehe men men man står väl ut oavsett om de e en eller 2 eller fler för de blir ju nå fint av de, så de e ju värt de haha.. Vill oxå känna mer å se men min pojk håller sig bara till att trycka å små sparka på urinblåsan
    Japp jag ser hur magen rör sig =) Det är riktigt mysigt att bara ligga och titta på magen =) Jag tycker jag är på toa jämt och ständigt, men det är det värt =)
  • 3barnsmor35

Jag känner faktiskt knappt av det, bebisen kickar på lite då o då. Annars inga större krämpor, bara det "vanliga"; ont i ryggen, trött, lite halsbränna, huvudvärk, konstant kissnödig, ja...ni vet =)

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • kicki08

Yepp jag mä. Jag måste nog säga att jag mår som en prinsessa
    ÄN så länge kanske man ska säga. Men man får väl njuta medan man kan

• Tärning6
    Tickollina skrev 2009-01-28 18:53:36 följande:
    Japp jag ser hur magen rör sig =) Det är riktigt mysigt att bara ligga och titta på magen =) Jag tycker jag är på toa jämt och ständigt, men det är det värt =)
    Ja de blir ju de e ju värt de hehe
  • Tärning6

Ja man ska njuta om man mår bra å hoppas på att man får gö de resten av graviditeten hehe Peppar peppar

• bebek

hej tärning6:)

oh precis varit på mammavattengympa! oj vad skönt det var, höll på somna på avslappningen, kommer somna så gott ikväll... typ snart tror jag:)

• Tärning6
    bebek skrev 2009-01-28 19:33:04 följande:
    hej tärning6:)oh precis varit på mammavattengympa! oj vad skönt det var, höll på somna på avslappningen, kommer somna så gott ikväll... typ snart tror jag:)
    Gud va avvis jag blir men de finns ej nåt sånt här typ eller jo men då måste jag åka typ 5mil om inte mer så de e kört då jag ej har körkort å tåg å bussar går väldigt sällan
  • bebek
    Tärning6 skrev 2009-01-28 19:39:42 följande:
    Gud va avvis jag blir men de finns ej nåt sånt här typ eller jo men då måste jag åka typ 5mil om inte mer så de e kört då jag ej har körkort å tåg å bussar går väldigt sällan
    hm, låter inte lätt... får man undra vart du bor då? :)
    du får beställa hem någon sån där mamma fit dvd! har en med lite blandad salsa/mamba dans o lite yoga/styrke o avslappning, jätteskön!
  • Tärning6
    bebek skrev 2009-01-28 20:05:39 följande:
    hm, låter inte lätt... får man undra vart du bor då? :)du får beställa hem någon sån där mamma fit dvd! har en med lite blandad salsa/mamba dans o lite yoga/styrke o avslappning, jätteskön!
    Jag bor i ganrp å de ligger mitt i mellan hudiksval å sundsval... Visst skulle jag kuna göra de men de va just de där me mamma vatten gympa att få va i vattnet älskar å bada så de va de som lät så skönt hehe
  • bebek
    Tärning6 skrev 2009-01-28 20:13:36 följande:
    Jag bor i ganrp å de ligger mitt i mellan hudiksval å sundsval... Visst skulle jag kuna göra de men de va just de där me mamma vatten gympa att få va i vattnet älskar å bada så de va de som lät så skönt hehe
    jaa jag förstår..
    det är väldigt skönt. du får föröka ta dig in i stan en gång i månaden iaf då:) det brukar ju vara drop in på sånthär:)
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!