• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • Tärning6
    3barnsmor35 skrev 2009-01-28 20:58:19 följande:
    NV Skåne
    oki de va en bra bit ner de hehe
  • bebek
    3barnsmor35 skrev 2009-01-28 20:58:19 följande:
    NV Skåne
    uff.. då är vi ju typ grannar
  • 3barnsmor35
    bebek skrev 2009-01-28 21:33:24 följande:
    uff.. då är vi ju typ grannar
    haaha
    Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • ModernaModern

men för en gångs skull har ju jag riktigt nära då!!!

• Fröken Vennberg

är det några som bor runt umeå här?

• LakeHill

bebek skrev 2009-01-28 19:33:04 följande:

hej tärning6:)oh precis varit på mammavattengympa! oj vad skönt det var, höll på somna på avslappningen, kommer somna så gott ikväll... typ snart tror jag:)
    Jag var också på gravidvattengympa igår kväll - fantastiskt roligt!!! Har aldrig varit på vanlig vattengympa förut heller men kände att detta var något för mej. Tog nog ut mej för mycket desvärre, då jag tyckte det kändes så lätt i början, får väl känna imorgon när muskelvärken kommer
  • Tärning6

Ja träning kan gö ont hehe men de e så skönt

• längtan09

Haha, för ett par dagar sen ville läraren på universitetet att vi skulle gå i massa trappor för att kolla på ett konstverk samt att den andra lektionssalen låg på plan tre, mina muskler var inte vana vid så mycket trappor så jag fick världens träningsvärk. Men jag såg det som positivt eftersom man annars skulle kunna fått foglossningsbesvär :P

• Tärning6
    längtan09 skrev 2009-01-29 09:28:21 följande:
    Haha, för ett par dagar sen ville läraren på universitetet att vi skulle gå i massa trappor för att kolla på ett konstverk samt att den andra lektionssalen låg på plan tre, mina muskler var inte vana vid så mycket trappor så jag fick världens träningsvärk. Men jag såg det som positivt eftersom man annars skulle kunna fått foglossningsbesvär :P
    hehe ja de låter intresant hehe
  • bäbis m

Det är toppenskönt så länge foglossningarna håller sig borta känner jag. Då är man ju nästan som vanligt. Mitt största hinder är det där sega illamåendet som aldrig vill ge med sig annars skulle jag nog inte ha mycket som avslöjade att jag var gravid. Fortfarande bara 10% av mina jobbarkompisar som vet att jag ska ha barn i juni. Får se hur länge det går att dölja :O

Vattengympa alltså. Måste testa det sen. Var det speciell mammagympa eller vanlig? Jag ska testa aqua bike nån dag rätt snart. Det är som spinning i vattnet. Nån som testat?

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!