• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • MissMurrig

Jag hade velat kunna gå på väntabarn-gympa, men jag har ju fått foglossningar, så jag får nöja mig med magplasket(vattengympa) som börjar i mars. Ska bli kul! Men ska nog testa lite gravidyoga iallafall...

• bebek
    MissMurrig skrev 2009-01-29 09:58:47 följande:
    Jag hade velat kunna gå på väntabarn-gympa, men jag har ju fått foglossningar, så jag får nöja mig med magplasket(vattengympa) som börjar i mars. Ska bli kul! Men ska nog testa lite gravidyoga iallafall...
    har också fått bäckenbottensbesvär, var hos sjukgymnast idag, fick nå bälte kanske det inte skulle göra lite ont på kvällarna. Men jag tok för mjuka leder i normala fall, vilket får det att kännas som om jag ska ramla isär nu när gradiviteten gör lederna ännu mjukare.

Vattengympan vad jätteskönt men samtidigt jobbig:) Bassängen var underbar 30 grader varm. Annars är ju cykling snällt mot bäckenbotten. jag cyklar på gym då det är så halt ute.
    ModernaModern skrev 2009-01-28 22:25:52 följande:
    men för en gångs skull har ju jag riktigt nära då!!!
    Knasigt vi bor i samma land, men det är billigare flyga till england än åka till malmö :P
  • bebek
    bäbis m skrev 2009-01-29 09:51:23 följande:
    Var det speciell mammagympa eller vanlig? Jag ska testa aqua bike nån dag rätt snart. Det är som spinning i vattnet. Nån som testat?
    mammagympa:) men vattengympa är bra o cykling är bra, så då måste ju cykling i vatten vara jättebra:)
  • skrattmaja

jag vill också gå på vattenjympa men hittar inte några bra ställen som har tider som passar mig, jag är så dålig på att vilja träna vid sexsnåret på kvällen för då är det så mysigt att äta middag alla tillsammans, skulle föredra ngn dagtid då jag nu har ett så pass flexibelt jobb att ja gkan passa in det!
    men jag kör som sagt grav yoga hemma och sedan promenader o bus med dottern så klart

tärning, kul att du har hittat hit igen hoppas att du inte försvinner igen!

fröken vennberg, tyvärr inte längre... nu är det södra stockholm som gäller!!

bäbis m vi kanske ska sammanstråla för att leta kläder....(vet att du är i en annan stad men det hade varit roligt!!)

skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • bebek

oh, kollade på efter tio men malou, om trafficking. Jag ska inte se sådant där för jag mår så dåligt och blir så arg! urs

• Tärning6
    bebek skrev 2009-01-29 10:41:05 följande:
    oh, kollade på efter tio men malou, om trafficking. Jag ska inte se sådant där för jag mår så dåligt och blir så arg! urs
    ja uch de e så hemskt de där
  • 3barnsmor35

Usch sånt är jobbigt att titta på i vanliga fall och nu är man ju hyper.
    Efter Maddie kämpade jag med jobbiga tankar länge, hon var lika gammal som min stora tjej så det kändes nära.

Världens bästa mamma till mina barn - Tösen 0403, Lillan 0604 & Lilla Trean BF 090625
  • bäbis m

Jag har insett att det nog är Stockholm som gäller för att hitta lite snyggare mammakläder till lic osv så om du är sugen på att gå där och strosa en dag så skulle det kunna vara jätteskoj! Visst är du i Stockholm med forskningen ibland?

skrattmaja skrev 2009-01-29 10:33:56 följande:
    bäbis m vi kanske ska sammanstråla för att leta kläder....(vet att du är i en annan stad men det hade varit roligt!!)
  • bäbis m

..och så säger folk att det ska vara himla roligt också. Fatta att sitta på en flytande sadel och hålla i ett flytande styre. Borde vara bra för bålstabiliteten också :)

bebek skrev 2009-01-29 10:11:24 följande:
    mammagympa:) men vattengympa är bra o cykling är bra, så då måste ju cykling i vatten vara jättebra:)
  • bebek
    3barnsmor35 skrev 2009-01-29 10:54:57 följande:
    Usch sånt är jobbigt att titta på i vanliga fall och nu är man ju hyper.Efter Maddie kämpade jag med jobbiga tankar länge, hon var lika gammal som min stora tjej så det kändes nära.
    ja, det är så hemskt. Och nu som gravid tycker jag man tar åt sig så mycket mer, elelr hur ska jag försklara, man tänker så mycket och har så lätt till gråt på något sätt.
    Sen är det som om man plötsligt börjar tänka på alla jobbiga stunder man själv har haft i sitt liv och tänker mycket på sin egen barndom, minnen som man förträngt kommer helt plötsligt upp och gör sig påminda. Man tänker så mycket, jag undrar varför... kanske lite som att gå igenom puberteten igen? :)
    bäbis m skrev 2009-01-29 10:57:13 följande:
    ..och så säger folk att det ska vara himla roligt också. Fatta att sitta på en flytande sadel och hålla i ett flytande styre. Borde vara bra för bålstabiliteten också :)
    Låter skoj:) vi hade "flytande rör" som vi satt och cykla på över bassängen, det kändes i benen efter ett tag:)
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!