Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Jag hade velat kunna gå på väntabarn-gympa, men jag har ju fått foglossningar, så jag får nöja mig med magplasket(vattengympa) som börjar i mars. Ska bli kul! Men ska nog testa lite gravidyoga iallafall...
jag vill också gå på vattenjympa men hittar inte några bra ställen som har tider som passar mig, jag är så dålig på att vilja träna vid sexsnåret på kvällen för då är det så mysigt att äta middag alla tillsammans, skulle föredra ngn dagtid då jag nu har ett så pass flexibelt jobb att ja gkan passa in det!
men jag kör som sagt grav yoga hemma och sedan promenader o bus med dottern så klart
tärning, kul att du har hittat hit igen
hoppas att du inte försvinner igen!
fröken vennberg, tyvärr inte längre... nu är det södra stockholm som gäller!!
bäbis m vi kanske ska sammanstråla för att leta kläder....(vet att du är i en annan stad men det hade varit roligt!!)
oh, kollade på efter tio men malou, om trafficking. Jag ska inte se sådant där för jag mår så dåligt och blir så arg! urs
Usch sånt är jobbigt att titta på i vanliga fall och nu är man ju hyper.
Efter Maddie kämpade jag med jobbiga tankar länge, hon var lika gammal som min stora tjej så det kändes nära.
Jag har insett att det nog är Stockholm som gäller för att hitta lite snyggare mammakläder till lic osv så om du är sugen på att gå där och strosa en dag så skulle det kunna vara jätteskoj! Visst är du i Stockholm med forskningen ibland?
..och så säger folk att det ska vara himla roligt också. Fatta att sitta på en flytande sadel och hålla i ett flytande styre. Borde vara bra för bålstabiliteten också :)