Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Har tittat på Private Practice serien. GUD va sorgliga avsnitt
Jag grät så tårarna sprutade på mig. Det var en liten kille som dog i mässlingen
Nu har mitt blodtryck sjunkit ännu mer
Idag låg det på 103/69.
Har börjat känna mig lite småyr ibland. Och varit så jäkla trött den här veckan. Hoppas det inte sjunker.
Så hur har allas dag varit
Tärning: helt okej, men den här förkylningen jag har verkar inte vilja släppa sitt grepp om mig. Känner mig sämre idag än igår, fast jag borde bli bättre och bättre tycker jag. Helknäppt!
Samma här, En förkylning som vägrar försvinna. Drygt....
Annars har jag suttit hemma och jobbat idag. Skönt å kunna göra det ibland.
Snart ska jag iväg och träna lite. Känns lite drygt nu men kommer kännas skönt efteråt.
Jag kämpar på med influensan, orkat hämta posten idag, men nu efter att ha gjort middag (som faktiskt gick ner litegrann - första lagade målet mat i magen sen söndags!) känns det som jag ska tuppa av igen. Dessutom väntar jag på maken som lovade mig att komma hem kl 16 så jag kunde få vila, hallå? Kl är 1730 och han har inte hört av sig *morrr*
Mama Bean: Åå så dåligt att inte höra av sig ens. Sånt gör mig skogstokig
. För övrigt så är jag också less på förkylningar/influensa, ja sjukdom överhuvudtaget. Jag vill vara frisk nu.