• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • frukarlssonn
    bebek skrev 2009-02-06 09:38:23 följande:
    chanell: tror du skulle se rätt rolig ut utan näsa:) ja jag känner också mina hjärtslag tydligt! känns nästan som hjärtklappning ibland! mest på kvällen eller när jag går upp på morgonen
    Haha ja de har du rätt i. Jag är nog glad över min näsa trots allt

Va skönt att höra att ni upplevt likadant me hjärtslagen. Då är det iaf inget konstigt utan hör till gravdidteten Ja appropå brösten så är det ett nät där nu

Ja alltså vilka drömmar Man kan verkligen garva åt dem efteråt, läste i en tråd där många gravida berättade om sina drömmar, jag skrattade gott kan jag säga. Men i drömmen är det ju hemskt för det blir så fruktansvärt verkligt!! Tur att dom inte är på riktigt! Men min kompis sa att det är jättevanligt att drömma att man föder fram alla möjliga saker, typ tomater, hundar, ödlor ja You name it. Än så länge har jag inte haft såna drömmar. Jag har bara heta sexdrömmar emellanåt Helt otroligt, har aldrig drömt så förut! Ngn annan som haft mycket såna drömmar eller fortfarande har? Tycker ju att dom ska gå över förr eller senare...Fundersam
  • skrattmaja

jag som redan var sugen att åka på semester nu när ni har pratat en massa om ålnad så gör det ju att man blir än mer sugen!

idag är det planeringsdag på dagis så vi är hemma johanna & jag och det känns så skönt med ett anindningshål mitt i allt jobb..
    har sytt lite kuddfodral till soffan och det blev så bra... synd att vi inte har fler kuddar för jag har massa inpspiration!!!!

ska försöka dona lite hemma nu när johanna sover sen blir det dags för palsk i pool

skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • bäbis m

Hellre heta sexdrömmar än råttor, spindlar osv ;p

Marinero skrev 2009-02-06 11:43:30 följande:
    Än så länge har jag inte haft såna drömmar. Jag har bara heta sexdrömmar emellanåt Helt otroligt, har aldrig drömt så förut! Ngn annan som haft mycket såna drömmar eller fortfarande har? Tycker ju att dom ska gå över förr eller senare...
  • bäbis m

Hur går det för dig skrattmaja. Tänker på dig och allt slit du står mitt i. Känns det hanterbart? Att sitta stationerad framför datorn med stor press på sig är långt ifrån någon drömsits. Tur nog så har du mycket att se fram emot i vår både att du blir doktor och en till liten bäbis!

Hoppas att ni får en mysig dag både du och Johanna. Njut och ta vara på varandra idag.

skrattmaja skrev 2009-02-06 11:56:41 följande:
    jag som redan var sugen att åka på semester nu när ni har pratat en massa om ålnad så gör det ju att man blir än mer sugen! idag är det planeringsdag på dagis så vi är hemma johanna & jag och det känns så skönt med ett anindningshål mitt i allt jobb.. har sytt lite kuddfodral till soffan och det blev så bra... synd att vi inte har fler kuddar för jag har massa inpspiration!!!! ska försöka dona lite hemma nu när johanna sover sen blir det dags för palsk i pool
  • Tärning6

Ja hellre heta sexdrömmar än om spindlar å konstiga saker hehe

• dagdrömmare

Jag har också sammangdragningar från och till, iblans när jag stressar upp mig och ibland när jag bara sitter och vilar men de gör inte ont och komma bara ibland och aldrig i följd så jag är ite orolig. Det är ju onda och täta sammandragningar man ska akta sig för.

Sammandragningar är ju tillför att livmodern ska öva sig inför förlossningen.

Förra graviditeten drömde jag att jag födde kattungar. ;-/

• bebek

lakehill: Runt den 7:e ska mitt pyre komma ut! får väl ta en kryss mot sensommaren sen :)

dagrdömmare! hahaha födde kattungar?? det slår nog allt jag hört! Har drömt att bebisen "ramlat ut" att jag fått trillingar o fyrlingar men din dröm slår nog allt.. hahaha

trör också jag har någe sammandragningsliknande.. eller jag vet inte känns som den knyter sig, kan inte riktigt skilja på den o växtvärken.. men lästa att om man har fler än 4 kraftiga sammandragningar på en timme så ska man åka in.

har sneakat in på kontoret på jobbet innan lunchen är slut idag:P gjort mig en otroligt god kycklingsallad! Men lika bra o passa på å äta/sitta när det är lugnt, ibland får man inte lunch förrän fem på eftermiddagen och middag vid tio!

• LakeHill

Chanelll: Håller med Bäbis och Tärning, jag skulle hellre ha heta sexdrömmar än drömma om råtor och spindlar. Njut så länge det varar

Bebek: Ja det blir säkert först mot sensommaren som ni kommer iväg på kryss. Första månaderna får man inte så mycket annat gjort än ta hand om lilla pyret.

• frukarlssonn

Appropå sammandragningar, hur kännas de egentligen? Jag tror jag har haft det. Ofta på nätterna när jag vaknar till känner jag dem. De gör absolut inte ont, men det känns liksom som den nedre delen av magen blir sten, och när jag känner på den så är den verkligen stenhåer. Håller i sig några sekunder, sen går de över. Jag kan få sånt ganska ofta inom en viss tidsperiod, men sen kan de va borta ganska länge. Det är väl ingen fara så länge de inte gör ont?

Hehe jo hellre sexdrömmar än det andra. Men i perioder har jag även haft mardrömmar, en hel del. Kommer inte ens ihåg va de handlar om, tur är väl det

Skrattmaja: ska du bli läkare till våren? Spännande

Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!