Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Jag drömde i natt att jag hade värkar men de va i nte så farligt som jag trode vi kunde till och me åka in på macken å handla så så gick de hehe men fick åka hem för de var falskt alarm
hrm.. men om vattnet går så pass mycket tidigare.. fylls det på med nytt vatten eller ligger bäbisen där utan vatten? Kanske lite knasig fundering.. :)
Hur länge ska ni vara hemma med era små? och om ni kunde välja, alltså utan en tanke på ekonomi hur skulle ni vara hemma då?
Jag skulle gärna vara hemma hur länge som helst....Nu sk ajga i allafall vara hemma minst ett år....Har väl tänkt att återgå till jobbet efter nästa sommar.....Det passar inte att komma tillbaka mitt i en termin.
vill också vara hemma i ett år.. Kanske jobba några timmar i veckan för den sociala biten, har gått på arbetsavväjning sen jag blev gravid, är av en narkoman som gärna jobba 250 h i månaden, men nu börjar jag tycka att tanken att vara hemma med barnen så mycket o länge som möjligt verkar mycket tilltalande.
De blir jag som e hemma å minst ett år i alla fall men ska försöka plugga samtidigt ett ämne i taget ska börja me företags ekonomi hehemin dröm e att öppna ett eget kaffe som e 50-60tals inspererat
Nej jag är servetris/bartender, nu har jag o min sambo egen resturang.. Så det kan ju vara jobba från 10 på morgonen från lunchen till stängning vid 23..
Har hänt man jobbat 10 - 03 när man jobba lunch, afterwork, ala carte sen nattklubb:)
men vi har inte nattklubb! så skönt:)
Det är både roligt och jobbigt! Vissa fördelar och vissa nackdelar också.
Ibland flyter allt som man vill och ibland önskar man att man vore en normal anställd:)
du var lärare tickolina? i vilka ämnen?