Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
ja jag hoppas att det går bra. blev varnad för att fk inte är så snälla mot gravida. dvs. kanske inte godkänner det. så vi får se. faktiskt skönt att få vara hemma o vila om jag behöver.
surt att de är så j*vla hårda med havandeskapspengen. jag arbetar på en förskola där det är mycket tunga lyft och detta i en väldigt stressig miljö och jag blev nekad.
kul, verkligen kul. nu ska jag jobba tom. den 20 maj. tjohoo säger jag - inte.
Lakehill: jag tycker om åland, får morsa på dig nästa sommar jag åker:)
foglossningbälte funk inte för mig tycker jag.. att skippa långpromenader, och att inte sitta långa stunder tycker jag hjälpt. Tränar cykling istället för att gå. min sjukgymnast sa att det både kunde ge med sig och bli bättre under gradiviteten.
smulan87! skönt att allt var väl, ska lyssna hjärtljud nästa vecka:) o jag har också gått upp ca 8 kg:P meen det är ju bara bäbis o tuttar, kanske lite rumpa å ;)
Oh imorn äre helg igen, blandar ihop lite helg o vardag nuförtiden, allt känns rätt samma. ska ni hitta på nå kul då? slå en svängom på dansgolvet kanske;)