Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Oj, solly. Kände att det var jag som kanske förvirrade läget. Nä, inte läkare utan doktor inom ett ämne (4 års heltidsforskning vid universitetet). I detta fall lär det bli oorg kemi misstänker jag, eller?
chanell precis så känns det. Sammandragningen kan vara i hela livmodern eller bara i mindre områden och så länge de inte gör ont så ska det inte vara någon fara.
Ser att ni pratar drömmar...
Förra grav drömde jag att jag födde en katt som jag sen ammade. Kan tillägga att det gjorde väldigt ont att amma en katt - även i en dröm!
Nu för några veckor sedan drömde jag att jag födde två ganska stora fiskar. Vi visste inte var vi skulle ha dem så de fick vara i handfatet med en massa vatten.
Visst är det skumt. Var får man allt ifrån??
Senaste drömmen jag minns (förutom märkliga sexdrömmar) var en lång skräckfilm med uppstoppade människor och jag + några andra sprang runt och högg ner folk med knivar.
Knäpp hjärna man har eller...
i början drömde jag att jag födde en liten kåldolme, när jag sedan skalade av kålen låg där en yttepytte liten pojke, som tummelisa ungefär...
han var super söt!
sedan har jag drömt att jag födde en pojke hemma i badrummet helt lugnt med min mamma till hjälp... märkligt eftersom jag är livrädd för förlossningen!
visst är det kul med de konstiga drömmarna!?
Jag drömde också att jag födde hemma hos min mamma, i duschen. Jag var jättearg på henne, skrek "hämta kokt vatten och handdukar" ![]()