• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • frukarlssonn

Det ska verkligen bli spännande och se vilket kön det blir. Jag känner nämligen på mig att det är en tjej. Sambon tror det är en kille. Och precis när jag plussade så trodde vi båda tvärtom. Han tjej, jag kille. Så vi får se vems magkänsla som har rätt

• Jackass

Någon mer än jag som drömmer helt knäppt och inte sover hela nätter?? Jag är i v 23.

(¯`°?.¸ ღ♥ My - min ögonsten och mitt allt + BF 090612 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • frukarlssonn
    Jackass skrev 2009-02-08 22:18:32 följande:
    Någon mer än jag som drömmer helt knäppt och inte sover hela nätter?? Jag är i v 23.
    Japp, en här. Jag har såna mardrömmar emellanåt. Och inatt drömde jag att en alkis attackerade mig och han försökte sparka mig i magen så jag försökte döda honom Sen tänkte jag att gör han min bebis illa så ska jag se till så han dör. Beskyddarinstinkten finns visst i drömmen också. Detta är bara en rad av alla konstiga drömmar jag har. Förövrigt har jag sovit väldigt bra sen kissandet lugna ner sig, men nu har jag lite svårt att sova igen.
  • Smulan87

påtal om namn så är vi inte heller alls överens, vi vet att de är en pojke! skitsvårt med namn...

Jackass skrev 2009-02-08 22:18:32 följande:
    haha ja! varje natt. har svårt för att osmmna också vaknar felr aggr om nätterna.
    BF 11Juni 2009
  • Jackass

Natten till idag var inget rolig alls. Drömmarna var så verkliga att jag knappt visste om det jag drömt var sant eller ej.

Smulan87 skrev 2009-02-08 22:21:52 följande:
    påtal om namn så är vi inte heller alls överens, vi vet att de är en pojke! skitsvårt med namn... haha ja! varje natt. har svårt för att osmmna också vaknar felr aggr om nätterna.
  • Smulan87

usch >.< asså jag har ju sånna här psykosdrömmar, jag är vaken i medvetandet, men kroppen sover, så min dröm utspelas i mitt sovrum, haft problem med de hela mitt liv, får panik f ör jag inte kan röra mig. och de blir bara värre o värre ibland nu, spec under gravidietetn >.< USCH

Jackass skrev 2009-02-08 22:23:35 följande:
    Natten till idag var inget rolig alls. Drömmarna var så verkliga att jag knappt visste om det jag drömt var sant eller ej.
    BF 11Juni 2009
  • frukarlssonn
    Smulan87 skrev 2009-02-08 22:31:47 följande:
    usch >.< asså jag har ju sånna här psykosdrömmar, jag är vaken i medvetandet, men kroppen sover, så min dröm utspelas i mitt sovrum, haft problem med de hela mitt liv, får panik f ör jag inte kan röra mig. och de blir bara värre o värre ibland nu, spec under gravidietetn >.< USCH
    Sånt har jag oxå ibland. Det är jättejobbigt. Man är helt slut när man vaknar och ska upp.
  • Jackass
    FY!! det förstår jag du tycker är jobbigt.
  • hyperballad
    Svar på #876
    jag hade det en period när jag var runt tjugo nått, helt sjukt. jag var vaken men kunde inte röra mig och försökte slå/skrika på min dåvarande sambo så att han skulle vakna o sedan kunna väcka mig men det kom inget ur munnen o jag kunde inte röra mig.
    det var något av det läskigaste jag varit med om!
    tillslut kunde man röra sig o då vågade jag aldrig somna om förrän efter någon timme.
    stackars dig!!!
  • skrattmaja

god morogn!

det lät gott med både tårta och tacos!!!!

chanell, tack för omtanken men tyvärr blommade utsalgen upp i natt igen så jag läste bok tills jag somande på soffan och det blev gansk sent1

lider med er som har mardrömmar, jag har det ensataka gånger, tyckte att det var värre förra gången jag var gravid, nu har jag så mkt annat i huvudet som snurrar och håller ig vaken ändå! då drömde jag att maken inte hann till förlossningen att ja ginte hann till BB utan fick föda hemme själv... att maken försvann med banrvagn ute på en markand dessa upprepade sig om o omigen så det slutade med att jag hade mobilnummer till makens kollegor och att han inte fick ha vissa klädkombantioner.men det gick bra det hände ju inder en helg när maken var hemma!

ang namn
    , så har vi ett par tre stycken fina flicknamn men av ngn anledning så har vi svårrare att komma på pojknamn, det har inte göra med att vi är oense vi har ännu inte hittat ngt som är så där superduper, ska spana in de sidor som ngn så snällt länkade till!!!!
    mellannaman har vi nog mer el mindre klarar för det är lite släktnamn fr bägge våra sidor!
    jag har ju alltid velat ha en Gustaf reftersom jag hette gustafsson som ogift men nu har vi flera nära kompisar som har just gustav/gustaf så det är uteslutet!!!!

skratt-maja numer mamma till johanna ♥
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!