• Katta86

Vi som väntar junibebisar del 2!

Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!
  • hyperballad

godmorgon.. här ligger man med sviterna från tidiga morgonens kräksjuka. hoppas att det är färdigkräkt nu känner mig helt slut.
    hoppas ni har det bra alla!

• kicki08

Fy fasen mä kräksjuka... Det är det absolut värsta man kan ha! BLÄÄÄ Stackare...

• hyperballad
    Svar på #882
    kicki08 skrev 2009-02-09 09:13:49 följande:
    Fy fasen mä kräksjuka... Det är det absolut värsta man kan ha! BLÄÄÄ Stackare...
    jag förstår inte hur de som kräker under graviditeten klarar sig, jag hatar att kräkas. sitter här o tycker synd om mig själv, sån är jag... o då har jag "bara" kräkts imorse xantal gånger.
  • skrattmaja
    hyperballad, det är synd om dig, att kräkas är inte roligt, håller tummarna för att det är över för dig denna gång1
    nej det är inte kul att kräkas under grav men för mig har det varit helt olikt en magsjuka... dvs när jag har kräks udner grav ha jag kunnat gå o fortsätta äta där jag avbröt det hela och sedan har det gungerat bra medan när jag är magsjuk blir det ju flera gånger..... jag vet att jag har haft tur udner grav som fått det ganska lindrigt bara ett par gånger per dag udner en begräns peroid....
    skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • hyperballad
    Svar på #884
    skrattmaja skrev 2009-02-09 09:36:08 följande:
    hyperballad, det är synd om dig, att kräkas är inte roligt, håller tummarna för att det är över för dig denna gång1 nej det är inte kul att kräkas under grav men för mig har det varit helt olikt en magsjuka... dvs när jag har kräks udner grav ha jag kunnat gå o fortsätta äta där jag avbröt det hela och sedan har det gungerat bra medan när jag är magsjuk blir det ju flera gånger..... jag vet att jag har haft tur udner grav som fått det ganska lindrigt bara ett par gånger per dag udner en begräns peroid....
    åh jag tycker synd om er som kräkts, har knappt mått illa under min graviditet så jag ska väl inte klaga på lite kräksjuka. haha
    men att det kan vara så olika är ju otroligt.
  • Tärning6
    Smulan87 skrev 2009-02-08 22:21:52 följande:
    påtal om namn så är vi inte heller alls överens, vi vet att de är en pojke! skitsvårt med namn... haha ja! varje natt. har svårt för att osmmna också vaknar felr aggr om nätterna.
    Heheh ja just pojknamn va svårare en jag trode hehe daaaa va jobbigt
  • Tärning6

Uch lider me er som mår illa kräks eller ja e sjuka överhuvudtaget de e aldrig kul...
    Hoppas ni som har problem me namn hitta nå bra på sidorna jag skrev.... Jag har nu fastnat för ett pojknamn å de e Odd så just nu e de en Odd men gubben gillar de inte så där direkt hehe men jag sa till honom att de bara e så å nu e de en odd hehe så vi får se hinner nog ändra min 1000 gånger till haha men just nu har jag en känsla att bebisen ser ut som en liten Odd

• frukarlssonn
    hyperballad skrev 2009-02-09 09:37:32 följande:
    Svar på #884 åh jag tycker synd om er som kräkts, har knappt mått illa under min graviditet så jag ska väl inte klaga på lite kräksjuka. haha men att det kan vara så olika är ju otroligt.
    Ja verkligen, jag har inte mått illa nåt, (jo två ggr men det är ju ingenting) inte vart det minsta trött, inte haft ont nånstans, knappt växtvärk, jag har alltid, innan jag blev gravid, haft föreställningen om att man på ett eller annat sätt skulle märka, eller verkligen känna sig gravid. Men som sagt, nu har man lärt sig att dt ser så olika ut, även från graviditet till graviditet.

Hoppas du mår bärre nu och att kräksjukan gett med sig!
  • skrattmaja

ngt helt annat, i dag firar maken och jag 5 års-förlovning... tänk att det har gått så lång tid sedan den där eftermiddagen med afternoon tea..... jösses det var så otroligt romantsikt att jag blir alldels tårögd bara jag tänker på det...
    vi ska ha lite picnic hemma framför brasan efter det att johanna gått o lagt sig idag!!!!

skratt-maja numer mamma till johanna ♥
  • frukarlssonn
    skrattmaja skrev 2009-02-09 13:54:45 följande:
    ngt helt annat, i dag firar maken och jag 5 års-förlovning... tänk att det har gått så lång tid sedan den där eftermiddagen med afternoon tea..... jösses det var så otroligt romantsikt att jag blir alldels tårögd bara jag tänker på det... vi ska ha lite picnic hemma framför brasan efter det att johanna gått o lagt sig idag!!!!
    Va härligt Visst går tiden fort! I maj har jag och sambon vart ihop i tre år, det känns oxå helt otroligt. Känns som igår som vi träffades.
Svar på tråden Vi som väntar junibebisar del 2!