Vi som väntar junibebisar del 2!
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
Här samlas vi som väntar och längtar eftera att våra underverk ska titta ut i juni -09
godmorgon.. här ligger man med sviterna från tidiga morgonens kräksjuka. hoppas att det är färdigkräkt nu känner mig helt slut.
hoppas ni har det bra alla!
Fy fasen mä kräksjuka...
Det är det absolut värsta man kan ha! BLÄÄÄ Stackare...
Uch lider me er som mår illa kräks eller ja e sjuka överhuvudtaget de e aldrig kul...
Hoppas ni som har problem me namn hitta nå bra på sidorna jag skrev.... Jag har nu fastnat för ett pojknamn å de e Odd så just nu e de en Odd men gubben gillar de inte så där direkt hehe men jag sa till honom att de bara e så å nu e de en odd hehe så vi får se hinner nog ändra min 1000 gånger till haha men just nu har jag en känsla att bebisen ser ut som en liten Odd
ngt helt annat, i dag firar maken och jag 5 års-förlovning... tänk att det har gått så lång tid sedan den där eftermiddagen med afternoon tea..... jösses det var så otroligt romantsikt att jag blir alldels tårögd bara jag tänker på det... 
vi ska ha lite picnic hemma framför brasan efter det att johanna gått o lagt sig idag!!!!