• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • MyLoveLiam

Vägning efter 3 veckor med ren kur idag visade på -10,2 kg
    Mitt mål var ju 10 kg på 3 veckor, så det klarade jag precis
    Startar nu min fjärde och sista vecka på ren kur idag
    Nu längtar jag verkligen efter mat!!!!

• kristallen

Hej på er

Får man hänga på här?
    Har väl ca 20 kilo som jag vill bli av med.
    Kör med pulver och byter ut och kör imellan åt på rent. Men nu kör ja en pencelin kur så nu står jag stilla.
    Jag har sens jul gått ner 8kilo men som sagt har ca 20 till.

Vill va med och få lite insperation och bara skriva av sig när det behövs

Älskar mina barn och maken också
  • Meta83
    MyLoveLiam skrev 2009-03-09 10:18:12 följande:
    Vägning efter 3 veckor med ren kur idag visade på -10,2 kg Mitt mål var ju 10 kg på 3 veckor, så det klarade jag precisStartar nu min fjärde och sista vecka på ren kur idagNu längtar jag verkligen efter mat!!!!
    Stort GRATTIS till alla minus kilona!!!
    Du är jätte duktig!!!! {#lang_emotions_flower}
    Meta - Stolt mamma till ♥♥♥Tilde -04 och Tove -06 ♥♥♥
  • MrsK
    Vägning efter 3 veckor med ren kur idag visade på -10,2 kg Mitt mål var ju 10 kg på 3 veckor, så det klarade jag precisStartar nu min fjärde och sista vecka på ren kur idagNu längtar jag verkligen efter mat!!!!
    Vilken kur är de du kör på och vad blir kostnaden att köra 4 veckor ren kur?

Vägning idag och vågen visade på -2,5kg, helt otroligt....
    Nu känns de lite bättre.
    MrsK - ViktKampen - viktkampen.com
  • MyLoveLiam
    MrsK skrev 2009-03-09 10:52:01 följande:
    Vilken kur är de du kör på och vad blir kostnaden att köra 4 veckor ren kur?Vägning idag och vågen visade på -2,5kg, helt otroligt....Nu känns de lite bättre.
    Jag blandar Modifast och Cambridge. Har hittat några smaker av varje som jag gillar. Vet inte riktigt vad kostnaden blir men skulle tro strax under 500 kr per vecka.

Grattis till din viktminskning
  • MyLoveLiam
    kristallen skrev 2009-03-09 10:24:19 följande:
    Hej på erFår man hänga på här?Har väl ca 20 kilo som jag vill bli av med. Kör med pulver och byter ut och kör imellan åt på rent. Men nu kör ja en pencelin kur så nu står jag stilla.Jag har sens jul gått ner 8kilo men som sagt har ca 20 till.Vill va med och få lite insperation och bara skriva av sig när det behövs
    Välkommen - kul att du hittat hit
  • kristallen
    Svar på #1246
    Tack

Sitter hemma med en sjuk 11/2 åring och har då ingen motivation. Vill fika vill äta godis vill bara mumsa imig. MEN det har jag dock inte gjort(eftersom vi har inget hemma) .
    Försöker hitta nåt och sysselsätta mig med men det är inte lätt!
    Älskar mina barn och maken också
  • Maddisen80

MyLoveLiam
    Jo men de kommer tillbaka hela tiden varje månad ,det är inte bra att äta antibiotika så mycket.
    skrev 2009-03-08 20:46:10 följande:

Men kan man inte få bort infektionen med antibiotika eller liknande? Känns så drastiskt att ta bort livmodern tycker jag. Som någon annan skrev innan, du är ju så ung. Oavestt vilket, så hoppas jag att du snart blir bättre.
  • FilleCilla
    Tjohoo vad duktig du är!! Här går det verkligen segt nu, känner att det inte händer ett dugg. Har inte varit så aktiv här på sistone men jag kikar in då och då för att kolla läget hur det går för er, Ni är så himla duktiga hela gänget!
  • MyLoveLiam
    FilleCilla skrev 2009-03-09 14:57:33 följande:
    Tjohoo vad duktig du är!! Här går det verkligen segt nu, känner att det inte händer ett dugg. Har inte varit så aktiv här på sistone men jag kikar in då och då för att kolla läget hur det går för er, Ni är så himla duktiga hela gänget!
    Du är lika välkommen hit när du än tittar in
Svar på tråden Tråd för STOR övervikt