• MyLoveLiam

Tråd för STOR övervikt

Hej
    Tänkte starta en viktminskningstråd för oss som har mycket vikt som vi vill bli av med. Så vi kan peppa och ge varandra råd och tips
    Vad menar jag med mycket övervikt då? Ja....det är nog mera upp till dej själv att svara på, men i min bok så gäller det personer som kommer att behöva hålla på ett tag...inte bara några veckor. Men givetvis är ALLA väökomna till denna tråden
    Jag själv har ca 50 kg att gå ner....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-05 19:44
    Här är länken till våran lista:

www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42075528.html

• Svar på tråden Tråd för STOR övervikt
  • MyLoveLiam

Hej alla goa tjejer

Jag har varit lite tyst känner jag i ett par dagar. Men jag har haft det lite jobbigt med min store pojk som har Aspergers syndrom och ADHD. När barnen inte mår bra så mår inte mamma bra...
    Men jag kämpar på med pulvret, är nu inne på sista veckan med ren kur.

Grattis till alla er som har fått bra resultat och styrke kram till alla er som behöver det av olika anledningar!

• Maddisen80

MyLoveLiam
    Hejsan , oj de är inte roligt med de handikappen det kan ta på nerverna ibland. Du kommer klara sista veckan med pulvret de vet jag ,peppkramisar till dig.
    skrev 2009-03-11 10:44:13 följande:

• kiiza
    Maddisen80 skrev 2009-03-11 10:32:58 följande:
    kiiza japps dem är bra,det tycker jag med :_) vi ska se de tillsammans med kompisar.
    Vi ser nog hemma här jag och min man. Så långt att åka till Umeå för att se Melodifestivalen + att vi har ju hund. Så det är inte bara att åka.
  • MyLoveLiam
    Maddisen80 skrev 2009-03-11 10:46:00 följande:
    MyLoveLiamHejsan , oj de är inte roligt med de handikappen det kan ta på nerverna ibland. Du kommer klara sista veckan med pulvret de vet jag ,peppkramisar till dig. skrev 2009-03-11 10:44:13 följande:
    Tack Maddisen - du är alltid så positiv och uppmuntrande till oss andra här inne. Du är uppskattad!
  • EvaN

Hej tjejer
    Nu har jag varit slö på att skriva igen...MEN jag läser oftare Jag undrar om det är någon som vet att om det är sant att kroppen samlar vatten när man blir förkyld. Min vikt står nämligen stilla just nu och jag är superduperförkyld!! Det skulle ju kännas skönt om så är fallet, annars är det väl en platå eller nåt som vanligt när det står still....
    Nu har jag 2 vekor kvar av mitt pulvrande och jag der ljuset i tunneln...hihi

MyLoveLiam: Jag lever med människor omkring mig med de syndromen, oh det ska gudarna vet att det inte är lätt alla gånger. Jag tyker du är EN KÄMPE som pulvrar på!!!En vecka kvar! Kom igen!! Kram

• Maddisen80

kiiza
    Jag menar att våra kompisar kommer till oss och se det ,vi ska inte till umeå :) förlångt för oss med
    skrev 2009-03-11 10:46:28 följande:

• Maddisen80

EvaN
    Hej välkommen tillbaka , de enda jag har hört att man samla vätska om man ha menstration ,men de kanske stämmer med förkylning med, ingen aning. Krya på dig med förkylningen iaf.

• Ulle75

Maddisen80: Go morron eller ja midda kanske. Med mig är det bra. Har mycke på jobbet just nu och det är lite turbulent där. Sen skall dom ändra massa på dagis, då skolan skall byggas om så skall 6åringarna gå kvar på dagis och det blir stora barngrupper. SÅ det är mycke nu helt enkelt. Min stora kille är på bättringsväg, har "bara" varit förskyld och feber.

Svar på tråden Tråd för STOR övervikt