Maddisen80 skrev 2009-03-07 22:41:06 följande:
KittyÄngel japp jag har kollat upp det,varit inlagd på lasarettet 18 januari -24 januari och de gjorde skiktröntgen de visade att de va stopp i tarmen ,men de trodde inte dem så de gjorde rektoskopi där var allt normalt Det kollade sänkan,sänkan var hög men de skickade hem mig trots att jag hade feber fast jag åt panodil ,sen hamnade jag på sjukhuset igen 7 februari -16 februari med feber,buksmärtor,hög sänka mm men de skickade hem mig igen och de sa att de var psykiskt ,men det får man inte feber av,sen låg jag inlagd igen över helgen och de lyckades inte ta bloprov på mig så åkte hem på söndag . De lasarettet i lund ska skicka mig till psyk och smärtenheten. Men var på kvinnokliniken igår och de såg att jag har infektion i livmodern som vanligt och jag sa att jag vill ta bort livmodern ,men de är inte säkert jag blir bättre med buksmärtorna ,men så sa jag,men slipper infektionen
iaf,de är sant. Men 4 mars träffade jag en underbar kirurg på citykliniken i lund ,han tog 8 blodprovsrör ,ska göra om skiktröntgen,gastroskopi,koloskopi , sen ultraljud och göra vanlig röntgen .
Oj oj oj...underbart att du träffat någon som tar tag i det!
Det är så typsikt att de säger att det är psykiskt...vet inte om det är å snabba att sätta den diagnosen på normalviktiga som på oss med övervikt....
Jag har ialla fall rnat 50 minuter med Wi Fit, Bl.a joggade jag för första gången i 20 minuter och tog mig 4,7 km på en tiden. Oj vad svetten lackade! Förr tyckte jag att det var hemskt att bli svettig, men nu kändes det jätte skönt!
Jag har också varit ute och kalkat trädgården, men nu är det väl dax att hitta på någon lunch. Får se vad det blir!